رونمایی از جدید ترین محصولات تجهیزات پزشکی در هجدهمین نمایشگاه بین المللی تخصصی پزشکی ایران – تبریز

۱۴۰۱/۰۵/۲۷ - ۰۹:۴۴:۲۸
کد خبر: ۱۳۶۵۴۱۶
آیین رونمایی از دو محصول تجهیزات و ملزومات پزشکی شرکت های فنالور مرکز رشد فناوری تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تبریز با حضور معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی تبریز و معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی تبریز در هجدهمین نمایشگاه بین المللی تخصصی پزشکی ایران – تبریز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، در این مراسم محصول فناور ظروف کشت سلول و بافت محصولی از شرکت فناور آرکا پژوهان آریانا و تخت احیای نوزاد محصولی از شرکت فناور سینا حمد آریا  رونمایی شد.
 دکتر پرویز شهابی-معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی تبریز- در حاشیه رونمایی از محصولات فناور این دو شرکت اظهار کرد: خرید محصولات فناور توسط سازمان ها، ادارات و شرکت های استان می تواند مسیر فروش این محصولات در سطح کشور را تسهیل کند.
وی گفت: شرکت ها می توانند با شرایط ویژه و با تخفیف های خاص محصولات خود را در سطح استان ارائه کنند تا به مرور شاهد رونق بازار این محصولات در سراسر کشور باشیم.
دکتر مسلم نجفی - معاون  غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی تبریز- نیز در این آیین با تاکید بر ضرورت حمایت از شرکت های فناور و دانش بنیان گفت: حمایت از شرکت های دانش بنیان و فناور باید به صورت عملی صورت گیرد.
محسن رشید، مدیر عامل آرکا پژوهان آریانا  و تولید کننده محصول ظروف کشت سلول و بافت نیز با اشاره به ویژگی ها این محصول گفت: ظروف کشت سلول به منظور رشد دادن سلول و بافت در دانشگاه ها، پژهشگا ه ها، مراکز ناباروری ، مراکز واکسن سازی و داروسازی مورد استفاده قرار می گیرد.
وی افزود: وجود فرمولاسیون اختصاصی در کف این ظروف یه سلول ها این امکان را می دهد تا به کف ظروف اتصال پیدا کرده  و رشد کنند.
 رشیدی با اشاره به وارداتی بودن این محصول اظهار کرد: این ظروف یه صورت کامل وارداتی بوده و مشابه  داخلی ندارد ، اما با تلاش های صورت گرفته در حال حاضر این محصول به صورت انبوه تولید می شود.
غضنفری، مدیرعامل فناور سینا حمد آریا  و تولید کننده محصول تخت احیای نوزاد نیز در خصوص ویژگی های خاص این محصول گفت: تخت احیای نوزاد با نام تجاری لیونا و قابلیت های منحصر به فرد طراحی و تولید شده است.
وی افزود: این محصول در بخش NICU واتاق عمل  جهت احیا و مراقبت نوزادان تازه متولد شده کاربرد دارد.
گفتنی است هجدهمین نمایشگاه بین المللی تخصصی پزشکی ایران – تبریز به مدت چهار روز از 25 تا 28 مرداد ماه در نمایشگاه بین المللی تبریز دایر است.

اتتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز