ضرورت افزایش ایستگاه‌های آتش‌نشانی در سطح شهر

۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۱:۲۷:۲۴
کد خبر: ۱۳۸۲۲۸۰
ضرورت افزایش ایستگاه‌های آتش‌نشانی در سطح شهر
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری با اشاره به تاکید شهردار تبریز مبنی بر افزایش ایستگاه‌های آتش‌نشانی در سطح شهر گفت: ساختمان ایستگاه شماره ۲۴ آتش نشانی امروز در شهرک خاوران افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، آتش پاد علیرضا زبردست  در آیین افتتاح و بهره برداری از ایستگاه آتش‌نشانی شهید اجاقی اظهار کرد: به دستور شهردار تبریز آیین گرامیداشت روز آتش‌نشانی امروز در ایستگاه شهید اجاقی برگزار شد.

وی افزود: پیش از این گفته بودیم تعداد ماشین‌آلات و تجهیزات سازمان آتش‌نشانی تبریز استاندارد نیست ولی امروز اعلام می‌کنیم آرام آرام به سمت استانداردسازی تجهیزات و پرسنل آموزش دیده حرکت می‌کنیم. 

زبردست با بیان اینکه اکیپ آتش‌نشانی تبریز در حوزه امداد و نجات کوهستان حرف‌های زیادی برای گفتن دارد، گفت: خریداری ۳۰۰ دست لباس مناسب حریق در سال جاری، ۱۹ لباس کامل در حوزه تیم غواصی و... از جمله اقدامات شهرداری تبریز برای حرکت در مسیر استانداردسازی این حوزه است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: امیدوارم شهروندان تبریز با اقداماتی همچون ایمن‌سازی ساختمان‌ها و همچنین باز کردن مسیر در معابر شهری در هنگام بروز حوادث یاری گر نیروهای آتش نشانی باشند.

وی همچنین از برگزاری المپیاد ملی آتش نشانان به میزبانی تبریز خبر داد و افزود: شانزدهم تا نوزدهم مهرماه، المپیاد ملی آتش‌نشانی در تبریز برگزار می‌شود که این اقدام بهترین فرصت برای انتقال تجربیات آتش‌نشانان و عاملی مهم در هم افزایی بین نیروها خواهد بود.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز