مناطق برای جذب سرمایه‌گذار و مشارکت بخش خصوصی اهتمام کنند

۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۴:۲۲:۰۷
کد خبر: ۱۴۰۵۴۴۸
مناطق برای جذب سرمایه‌گذار و مشارکت بخش خصوصی اهتمام کنند
شهردار تبریز گفت: مدیران و شهرداران مناطق دهگانه باید تمام تلاش خود را برای جذب سرمایه گذار به کار گیرند.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، یعقوب هوشیار امروز در جریان هشتمین قرار خدمت از دور دورم قرارهای خدمت شهرداری تبریز در منطقه ۹ با حضور پرویز هادی عضور شورای اسلامی شهر تبریز، اظهار کرد: امیدوارم پروژه‌های تعریفی در سطح حوزه منطقه ۹ در سال بعد چندوجهی و مفید واقع شود.

وی با تاکید بر اجرای پروژه‌های مشارکتی در سال آینده افزود: توجه به مقوله جذب سرمایه‌گذاری در تدوین بودجه سال آینده یکی از ضروریات مناطق دهگانه است و منطقه ۹ نیز بایستی توجه کافی به بحث پروژه‌های مشارکتی همچون پارک آبی داشته باشد.

هوشیار با بیان اینکه مدیریت شهری دید مثبتی نسبت به پروژه‌های مشارکتی دارد، گفت: این پروژه‌ها مستقیما با مسائل روزمره زندگی شهروندان گره خورده است.

وی در خصوص پروژه پارک آبی واقع در منطقه ۹ ادامه داد: عملیات عمرانی این پروژه از سال ۹۰ آغاز شده و تکمیل و افتتاح آن پتانسیل خوبی برای جذب سفر و گردشگر خواهد داشت.

شهردار تبریز با تاکید بر نقش اجرای پروژه‌های مشارکتی در ایجاد فرصت اشتغال، یادآور شد: افتتاح پروژه پارک آبی می تواند زمینه اشتغال بالغ بر ۵۰۰ نفر را ایجاد کند.

وی با اشاره به استقبال مدیریت شهری از سرمایه‌گذاران خاطرنشان کرد: مدیران و شهرداران مناطق دهگانه باید تمام تلاش خود را برای جذب سرمایه گذار به کار گیرند.

شهردار تبریز تصریح کرد: سال آینده، شهرداری منطقه ۹، باید ۲۰ پروژه سرمایه‌گذاری جدید تعریف و اجرای آنها را شروع کند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز