دانشجویان به عنوان کنشگران اجتماعی در مسیر توسعه کشور حرکت کنند

۱۴۰۱/۰۹/۱۶ - ۱۳:۲۸:۴۱
کد خبر: ۱۴۰۸۱۲۶
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: دانشجویان طلایه داران آگاهی بخشی، مطالبه گری و عدالت طلبی بوده و در برهه های حساس در کنار علم اندوزی به عنوان کنشگران اجتماعی تلاش کرده اند تا در مسیر توسعه کشور عزیزمان قدم بردارند.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با صدور پیامی روز دانشجو را تبریک گفت. در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

شانزدهم آذر ماه، در تقویم کشورمان جایگاه ویژه ای دارد چرا که این روز یادآور استکبارستیزی، آگاهی و هوشمندی دانشجویان در برابر سیاستهای نظام سلطه است.

دانشجویان طلایه داران آگاهی بخشی، مطالبه گری و عدالت طلبی بوده و در برهه های حساس در کنار علم اندوزی به عنوان کنشگران اجتماعی تلاش کرده اند تا در مسیر توسعه کشور عزیزمان قدم بردارند.

تحقق مرجعیت علمی کشور به دست دانشجویان و آینده سازان این سرزمین رقم خواهد خورد و امید می رود با تلاش و همت دانشجویان شاهد پیشرفت علمی کشور باشیم.

اینجانب ضمن گرامیداشت مقام شهدای دانشجو و روز دانشجو، آرزوی توفیق روزافزون دانشجویان عزیز دانشگاه علوم پزشکی تبریز را در عرصه فعالیت‌های علمی، پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی از خداوند متعال مسالت می‌نمایم.

دکتر بهمن نقی پور

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز