تردد روان در سطح شهر و آماده باش کامل نیروهای خدمات شهری تبریز

۱۴۰۱/۱۱/۰۹ - ۰۸:۲۲:۵۲
کد خبر: ۱۴۲۹۱۲۹
تردد روان در سطح شهر و آماده باش کامل نیروهای خدمات شهری تبریز
معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز با اشاره به آماده باش نیروهای خدمات شهری شهرداری تبریز از روزهای گذشته از اتخاذ تمهیدات ویژه برای آمادگی هرچه بیشتر برای مواقع بارش برف در شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، جواد صدیقی با اعلام این مطلب گفت: با توجه به هشدارهای هواشناسی اعلام شده  نیروهای خدمات شهری شهرداری تبریز از روزهای گذشته در حالت آماده باش بودند و کارگاههای محلول سازی مناطق با ظرفیت کامل نسبت به تولید و ذخیره محلول ها در تانکرهای محلول پاش اقدام کرده اند.

صدیقی افزود: با توجه به پیش بینی بارش برف، نیروهای خدمات شهری از نیمه شب بر اساس دستورات اعلامی و به صورت برنامه ریزی شده عملیات پیش محلول پاشی را در معابر اصلی و فرعی اجرا کرده اند.

وی با اشاره به اینکه اجرای عملیات زمستانی در سطح شهر تداوم دارد، افزود: در حال حاضر همزمان با بارش برف، در معابر اصلی و فرعی مشکل خاصی وجود ندارد و تردد روان در سطح شهر در جریان است.

معاون شهردار تبریز گفت: در کنار فعالیت تجهیزات زمستانی و محلول پاش ها، کارگران تلاشگر خدمات شهری با استقرار در نقاط حساس و همچنین پاکسازی پیاده روها مشغول خدمت رسانی هستند.

صدیقی با قدردانی از همراهی شهروندان با خادمان خود در شهرداری تبریز گفت: شهروندان تبریزی در مواقع بارش برف با به حداقل رساندن تردد وسایط نقلیه کمک حال نیروهای خدمات شهری در ارائه خدمات و برف روبی و محلول پاشی هستند.

وی تاکید کرد: از شهروندان عزیز تقاضامندیم همچون گذشته حدالمقدور از تردد غیر ضروری در سطح شهر خودداری کنند. گاهی مشاهده می شود استفاده از لاستیک مستعمل در خودروها باعث عدم کنترل وسیله نقلیه توسط راننده و ایجاد ترافیک و یا تصادف در معابر بخصوص معابر شیبدار می شود.

معاون شهردار تبریز استفاده از لاستیک مناسب و حتی المقدور مخصوص زمستان و برف و همچنین توجه به کارکرد صحیح تجهیزات گرمایشی و برف پاکن های اتومبیل ها را نیز از ضروریات تردد در مواقع بارش برف در سطح شهر دانست.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز