الزام شهرداری تبریز به ارائه ساز و کار تشکیل اداره کل امور بانوان

۱۴۰۱/۱۲/۲۲ - ۰۹:۰۰:۱۴
کد خبر: ۱۴۴۷۹۴۱
الزام شهرداری تبریز به ارائه ساز و کار تشکیل اداره کل امور بانوان
اعضای شورای اسلامی شهر تبریز در یکصد و سی‌امین جلسه علنی خود طرح تشکیل اداره کل امور بانوان شهرداری را بررسی و شهرداری تبریز را ملزم به ارائه ساز و کار تشکیل این اداره کل کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، یکصد و سی‌امین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تبریز  با حضور اکثریت اعضای شورای اسلامی شهر و مظفر سلیمانی، معاون مالی و اقتصادی شهردار تبریز آغاز و در ابتدای جلسه از حافظ بین‌المللی قرآن کریم سینا طباخی به دلیل کسب رتبه اول مسابقات حفظ قرآن کریم تجلیل به عمل آوردند.

سخنرانی دکتر وحید مجیدی، مدیرکل بیمه سلامت استان و پرسش و پاسخ اعضای شورای شهر از وی دستور بعدی جلسه امروز شورای اسلامی شهر بود.

لایحه شهرداری تبریز در خصوص تجویز عقد قرارداد بدون برگزاری مزایده و در قالب ترک تشریفات برای مغازه های بازارچه زیتون کوی دادگستری  پس از بررسی توسط اعضای شورا به تصویب رسید و همچنین لایحه شهرداری تبریز در خصوص مساعدت مالی به شرکت الموت، پیمانکار تونل‌های خط یک متروی تبریز رأی نیاورد.

طرح اعضای شورای اسلامی شهر مبنی بر تشکیل اداره کل امور بانوان شهرداری تبریز دستور بعدی جلسه امروز شورای اسلامی شهر بود  که مقرر شد شهرداری تبریز ساز و کار تشکیل این اداره کل را به شورای شهر ارائه کند.

همچنین بررسی طرح اعضای شورای اسلامی شهر مبنی بر عقد تفاهم‌نامه‌ای با دانشگاه تبریز برای استخدام نفرات برتر رشته‌های مرتبط با مدیریت شهری در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا نیز پس از بررسی توسط اعضا، مقرر شد شهرداری تبریز بسته پیشنهادی خود را در این زمینه ارائه کند.

لایحه شهرداری تبریز در خصوص واگذاری ششدانگ یک قطعه زمین ۲۰۰ متری به ستاد دیه استان و همچنین لایحه دیگر شهرداری تبریز در خصوص تجویز واگذاری ۱۳ قطعه زمین از املاک شهرداری منطقه ۱۰ به شرکت‌های پیمانکار در ازای مطالبات آنها دستور بعدی جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر بود که  پس از بررسی توسط اعضای شورای اسلامی شهر، برای کارشناسی بیشتر به کمیسیون‌های مربوطه ارجاع داده شد.

بررسی نامه رئیس کمیسیون تحقیق و نظارت در خصوص تعیین کارشناسان کمیته نظارت بر قراردادها و دعاوی حقوقی شهرداری تبریز، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه دستور بعدی سی‌امین جلسه علنی شورای اسلامی شهر بود که آقایان محمدباقر اطهری و صابر کریمی به عنوان کارشناسی حقوقی، محمد عظیمی آغداش به عنوان کارشناس ترافیک و حمل و نقل، احدمحمودی به عنوان کارشناس خدمات و یونس توکل به عنوان کارشناس عمران کمیته نظارت بر دعاوی حقوقی و قراردادهای شهرداری تبریز معرفی شده و به تصویب شورا رسیدند.

دستور بعدی جلسه امروز شورای اسلامی شهر بررسی نامه شهردار تبریز در خصوص معرفی یکی از اعضای شورای اسلامی شهر جهت شرکت در مجمع عمومی سالانه شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز  بود که یاسین بجانی، دبیر شورای اسلامی شهر برای این منظور انتخاب شد.

لایحه شهرداری تبریز در خصوص مساعدت مالی به موسسه خیریه جان‌نثاران رأی نیاورد.

لایحه شهرداری تبریز در خصوص تجویز عقد قرارداد احداث فضای سبز با پیمانکاران در قالب ترک تشریفات و مطابق با فهرست‌بهای سال ۱۴۰۲ با لحاظ تغییراتی در خصوص مدت زمان پیمان تا سه ماه، به تصویب رسید.

طرح رئیس شورای اسلامی شهر تبریز در خصوص ارائه فرصت یک ماهه برای پرداخت جرایم ماده صد سال جاری تا پایان فروردین سال آینده، با قید دوفوریت به تصویب رسید.

همچنین طرح روح‌الله دهقان‌نژاد در خصوص تجلیل از نیروهای عملیاتی و میدانی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز و ارائه ۱۷۵ ساعت اضافه‌کار، با قید دو فوریت به تصویب رسید.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز