تلاش برای ارتقای کیفی برنامه های شبکه استانی سهند

۱۴۰۱/۱۲/۲۶ - ۱۰:۴۸:۱۷
کد خبر: ۱۴۴۹۸۹۹
تلاش برای ارتقای کیفی برنامه های شبکه استانی سهند
مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی از بازنگری این شبکه استانی در شکل و محتوای برنامه ها و تلاش برای ارتقای کیفی برنامه های خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، اکبر رضایی در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه استان  اظهار کرد: ارتقای کیفیت تولیدات صدا و سیما با تعامل و همراهی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه میسر خواهد شد.

وی ضمن استقبال از نظرات و پیشنهادات خبرنگاران خاطرنشان کرد: از ایده های سازنده و نکته نظرات خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه استقبال می کنیم.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی  نقش آفرینی صدا و سیما در موضوع جهاد تبین را مورد توجه قرار داد وگفت: در جهاد تبیین بیشترین مسئولیت بر دوش رسانه ملی است.

وی ادامه داد: رسانه ملی تمام تلاش خود را می کند تا در جنگ روایتها، با روایت اول، فرصت عرض اندام را به رسانه های بیگانه ندهد.

در ادامه این نشست خبرنگاران حاضر نیز به بحث و بررسی در خصوص افزایش تعاملات با رسانه ملی و ضرورت بازنگری در برخی از برنامه های رسانه ملی پرداختند.

ضرورت توجه به مخاطب شناسی، ارائه آمار دقیق از مخاطبان رسانه ملی ، عدم نقش آفرینی در مدیریت بحران، عدم توجه به نیاز مخاطب در برهه های حساس ، ضرورت توجه به تولید محتوای تاثیر گذار در بخش های کودکان و نوجوان، ضرورت چند صدایی در انتخاب کارشناسان و ... از جمله مباحث مطرح شده از سوی خبرنگاران بود.

خبرنگار: حمیده بردباری

انتهای پیام

 

نظر شما