برگزاری برنامه افطارلیخ در مناطق مختلف شهر تبریز

۱۴۰۱/۱۲/۲۶ - ۱۱:۴۲:۲۰
کد خبر: ۱۴۴۹۹۱۸
رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز از برگزاری برنامه افطارلیخ از چهارم فروردین ماه در مناطق مختلف شهر تبریز خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، امیر نصیربیگی در نشست هم اندیشی با خبرنگاران  اظهار کرد: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته مقرر شده است تا برنامه افطاری ویژه اقشار مختلف در طول ماه رمضان اجرا شود.

وی با تاکید بر ضرورت بازنگری در طراحی و اجرای برنامه های فرهنگی گفت: رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز به عنوان ستاد مرکزی مسئولیت برنامه ریزی و طراحی کلیت برنامه ها را بر عهده دارد و برای اجرای برنامه های فرهنگی ، هنری و ورزشی هنرمندان و متخصصان امر مسئولیت اجرا را بر عهده خواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه در طراحی برنامه های فرهنگی ضعف هایی در شهر ما وجود دارد گفتک بدون شک تحقق برنامه های راهبردی نیازمند همراهی و همگرایی های جمعی است و ما نیز تلاش می کنیم در این مسیر قدم برداریم.

نصیربیگی با اشاره به برنامه های پیش روی این مجموعه گفت: عصر روز جمعه ساعت 19 در محوطه عمارت تبریز شاهد افتتاحیه جشنواره نوروزی تبریز با عنوان بهشت ماندگار خواهیم بود.

وی ادامه داد: بالغ بر 2000 برنامه متنوع فرهنگی برای سال آتی پیش بینی کرده ایم که امیدواریم بتوانیم با همراهی اهالی فرهنگ و هنر ورسانه در راستای توسعه فرهنگی جامعه قدم برداریم.

خبرنگار: حمیده بردباری

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز