ظرفیت ناوگان ریلی آذربایجان شرقی دو برابر می‌شود

۱۴۰۱/۱۲/۲۷ - ۰۹:۳۹:۳۰
کد خبر: ۱۴۵۰۱۸۰
ظرفیت ناوگان ریلی آذربایجان شرقی دو برابر می‌شود
معاون هماهنگی‌ امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به افتتاح ایستگاه خاوران، گفت: ظرفیت جابه‌جایی خطوط ریلی استان به دو برابر افزایش پیدا خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، جبارعلی ذاکری در جلسه شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی آذربایجان شرقی افزود: با اینکه آذربایجان شرقی در کاهش تصادفات فوتی در کشور جایگاه برتر را کسب کرده است، اما انتقال مسافر از جاده به ریل نقش اساسی در کاهش تلفات جاده‌ای خواهد داشت.

وی با اشاره اینکه آذربایجان شرقی ۱۰ و چهار دهم آزادراه های کشور را دارد افزود: راه اندازی پلیس آزادراه‌ها در استان گامی مهم به منظور کاهش تصادفات آزادراهی است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان نیز در این جلسه اضافه کرد: به منظور تسهیل سفر مسافران نوروزی، از ۲۴ اسفند امسال تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۲، پروژه‌های شرکت‌های راه سازی تعطیل شده و ماشین آلات آن‌ها برای خدمات رسانی در راهدارخانه‌ها مستقر شده است‌.

امیر بخشی زاده با اشاره به افزایش ظرفیت ناوگان حمل و نقل عمومی استان برای پوشش سفرهای نوروزی افزود: در حوزه اتوبوسی، هوایی و ریلی ظرفیت ناوگان افزایش یافته و با تمهیدات صورت گرفته، در صدد کاهش تلفات جاده‌ای هستیم.

وی از مردم ومسافران خواست، با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، وزارت راه و شهرسازی و پلیس را در کاهش تصادفات و افزایش ایمنی تردد یاری کنند.

انتهای پیام

 

نظر شما