یادگیری کودکان متاثر از محیط آموزشی است

۱۴۰۱/۱۲/۲۸ - ۱۲:۰۶:۱۶
کد خبر: ۱۴۵۰۸۳۱
یادگیری کودکان متاثر از محیط آموزشی است
کارشناس آموزش و مترجم کتاب هوشمندانه فکر کن با اشاره به تاثیر پذیری آموزش از مولفه های متععد فرهنگی و اجتماعی گفت: محیط آموزشی تاثیر بسیاری در یادگیری کودک دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، آیدین استوار با تاکید بر اینکه باید با شناخت صحیح از کودک در بحث آموزش ورود کرد گفت: گاهی  شاهد هستیم که محیط آموزشی در یادگیری کودک  موثر است  و مبینیم خانواده ها با تغییر محیط آموزشی کودک خود  را به یک کودک تیزهوش تبدیل می کنند.

وی با تاکید بر ضرورت توجه والدین به موضوعات آموزشی کودکان گفت:  این جمله که بچه خودش درس می خواند یک اصطلاح نادرستی است،   آنچه که باعث ارتقای سطحی  کودکان می شود صرفا آموزش است.

وی ادامه داد: حضور در کلاس های آموزشی است که مهم ترین موضوعات زبان، موسیقی، ورزش  است که باید توجه شود.

استوار خاطرنشان کرد: یکی دیگر از موارد مهم در زمینه آموزش خود شخصیت معلم است.معلم هرقدر با بچه های کلاس خود همرنگ باشد تاثیر بهتری برروی آموزش این کودکان خواهد داشت .

وی با اشاره به فعالیت های آموزشی خود گفت: درسال 90 اولین کتاب هوش دکتری توسط بنده نوشته شد که این کتاب برای تمامی رشته ها به عنوان منبع آزمونی معرفی شد و تا امروزمنبع آزمون هوش دکتری است.

این کارشناس آموزش با اشاره به فعالیت های آموزشی خود در عرصه آمادگی برای تیزهوشان گفت: بنده به عنوان معلمی که از سال 96 برای آزمون تیزهوشان مطالب هوش و ریاضی را به صورت رایانه ای تدریس کردم، از سال 96 تا کنون 1500 دانش آموز قبولی تیزهوشان در کشور داشته ایم.

استوار در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: یکی از مزیت های کرونا تدریس بصورت آنلاین در بستر اینترنت بود که توانستیم دانش آموزهایی از استان های دیگر کشور را تحت آموزش موسسه خود دربیاوریم.

وی ادامه داد:  ارسال پکیج آیدین به بچه ها یکی دیگر از نوآوری های موسسه ما بود که موجب شد علاقه کودکان در دوران کرونا به مطالعه کم نشود

وی افزود: یکی دیگر از نوآوری های موسسه ما امسال وجود برنامه 5 دقیقه ای پیلاتس برای کودکان بود که تاثیر بسیاری در شرایط آموزشی کودکان دارد و موجب افزایش انرژی کودکانمان در کلاس ها می شود که     می توان گفت از جمله فعالیت های شاخص  در کشور است.

این کارشناس آموزش گفت: یادگیری خوب و محیط خوب تاثیر بسزایی در سطح IQ هر فردی دارد و خانواده های ما باید در مسیر ارتقای سطح کودکانمان تلاش کنند که این موجب تغییر سرنوشت کودکانمان خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه امروز در تبریز نوع خاصی از آموزش در حال انجام است گفت: برنامه آینده ما تدریس مهارت های نرم و  هوش هیجانی برای کودکانمان است تا بتوانیم EQ را نیز در کودکانمان تقویت کنیم که امروز مشکلاتی در این زمینه کودکانمان وجود داردکه امیدواریم در سال آینده دوره های خاصی را برای کودکانمان برگزار کنیم.

استوار از حمایت های خاص از کودکان بی بضاعت خبر داد و گفت: خدمت خاصی که مدت سه سال است در موسسه ما ارائه می شود این است که کودکان ششم و نهم که مشکلات مالی دارند می توانند تحت بورسیه این موسسه قراربگیرند و تمامی خدمات برای این کودکان از طرف موسسه رایگان خواهد بود.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز