زیرساخت‌های گردشگری ارسباران باید متناسب با ظرفیت‌های منطقه باشد

۱۴۰۲/۰۱/۰۹ - ۱۴:۵۵:۰۳
کد خبر: ۱۴۵۴۰۷۵
زیرساخت‌های گردشگری ارسباران باید متناسب با ظرفیت‌های منطقه باشد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌ شرقی با اشاره به ظرفیت‌های بالای گردشگری منطقه ارسباران، گفت: زیرساخت‌های گردشگری این منطقه متناسب با ظرفیت‌های طبیعی و اقلیمی آن نیست و باید به زودی تکمیل شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، تراب محمدی در بازدید از پایگاه‌های جمعیت هلال‌احمر آذربایجان شرقی و مراکز گردشگری شهرستان اهر، افزود: با توجه به استقبال گردشگران و مسافران نوروزی از آثار تاریخی و طبیعی و گردشگری شهرستان‌های اهر، کلیبر و خداآفرین، ایجاد زیرساخت‌های گردشگری در این شهرستان‌ها ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است.

وی بر لزوم اجرای کامل طرح گردشگری منطقه‌ ارسباران تاکید و اظهار کرد: با توجه به نواقص زیرساختی گردشگری در منطقه ارسباران، در صورتی که طرح توسعه زیرساخت‌های گردشگری این منطقه که طی ۱۰ سال تدوین و اجرا شده است، تکمیل شود به طور قطع شاهد رونق گردشگری در منطقه‌ ارسباران خواهیم بود.

محمدی بابیان این‌که شهرستان اهر به معرفی ظرفیت‌های گردشگری و آثار تاریخی و طبیعی در رسانه ملی و رسانه‌های مجازی نیاز دارد، یادآور شد: در شهرستان اهر و شهرستان‌های همجوار گردشگران و مسافران نوروزی غیربومی از سایر استان‌ها حضور چشمگیری دارند و با توجه به مهمان‌پذیری اهری‌ها، در جهت رونق بخش گردشگری باید ظرفیت‌های گردشگری این شهرستان از طریق رسانه ملی و رسانه‌های مجازی بیشتر معرفی شود.

وی ادامه داد: به منظور ارزیابی و نظارت بر اقدامات دستگاه‌های خدمات‌رسان در قالب طرح‌های نوروزی هلال‌ احمر و میراث فرهنگی شهرستان اهر بازدیدهایی انجام و مشکلات و مسائل بررسی شد تا نسبت به حل آن‌ها تصمیم‌گیری شود.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز