حضور وزیر کشور در غرفه شهرداری تبریز در رویداد ملی تعالی حکمرانی شهری

۱۴۰۲/۰۳/۰۸ - ۱۴:۵۷:۰۲
کد خبر: ۱۴۷۹۴۷۴
حضور وزیر کشور در غرفه شهرداری تبریز در رویداد ملی تعالی حکمرانی شهری
وزیر کشور با حضور در غرفه شهرداری تبریز در رویداد ملی تعالی حکمرانی شهری در جریان آخرین اقدامات و برنامه‌های این کلانشهر قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، احمد وحیدی وزیر کشور امروز در این بازدید که با استقبال یعقوب هوشیار شهردار تبریز همراه بود از حضور فعال شهرداری این کلانشهر در رویداد ملی تعالی حکمرانی شهری قدردانی کرد.

وی در این بازدید اقدامات تحول آفرین شهرداری تبریز در حوزه مدیریت شهری را اثربخش دانست و افزود: بهره گیری از برنامه های نوین و فناوری های خلاقانه امروزه در بهبود عملکرد شهرداری ها حائز اهمیت بوده و شهرداری تبریز نیز در این زمینه گام های موثری برداشته است.

یعقوب هوشیار شهردار تبریز در این بازدید ضمن تشریح عملکرد شهرداری تبریز به ارائه طرح های تحول آفرین و خلاقانه مدیریت شهری پرداخت.

استفاده از فناوری های نوین همچون نصب درخت مصنوعی با هدف کاهش تصفیه هوا، بهره گیری از محلول پاشی و حذف نمک پاشی در ایام بارش برف و... از جمله اقدامات خلاقانه شهرداری تبریز به شمار می رود.

غرفه شهرداری تبریز در این رویداد ملی با معرفی اقدامات و عملکرد مدیریت شهری این کلانشهر اعم از توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی با بهسازی و نوسازی تاکسی ها و اتوبوس های شهری، بهره برداری کامل خط ۱ قطار شهری و برنامه های راهبردی و عملیاتی برای خط ۲ مترو، برنامه های متعدد فرهنگی و ورزشی در سطح شهر و تدوین تقویم فرهنگی برای سال ۱۴۰۲ و... برپا شده است.

رویداد ملی تعالی حکمرانی شهری با شعار ارتقاء کیفیت حکمرانی شهری امروز هشتم خرداد در تالار همایش های وزارت کشور در حال برگزاری است.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز