ضرورت استفاده از شیوه‌های نوین در پروژه‌های راهسازی

۱۴۰۲/۰۳/۱۱ - ۱۲:۱۹:۴۱
کد خبر: ۱۴۸۰۸۵۵
ضرورت استفاده از شیوه‌های نوین در پروژه‌های راهسازی
معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز استفاده از شیوه های نوین در پروژه های راهسازی را جز اولویت ها و الزامات در اجرای این پروژه ها عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، طی جلسه ای با حضور معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز ، مدیرکل عمرانی شهرداری و نماینده شرکت دانش بنیان وابسته به پژوهشکده شهید رجایی موضوع شیوه استفاده از بتن پلمیری به عنوان لایه روسازی در مسیرهای خاص شهری مورد بررسی قرار گرفت.

سامان احمدزاده در این جلسه ضمن تاکید بر اهمیت ضرورت استفاده از شیوه های نوین در پروژه های راهسازی گفت: مدیریت شهرداری تبریز استقبال ویژه ای از شیوه ها ی نوین در اجرای تمامی پروژه از جمله بهبود کیفیت پروژه های آسفالت را دارد.

وی افزود: استفاده از توان شرکت های دانش بنیان در این مهم با توجه به تجربیات اخذ شده در سال گذشته در استفاده از محلول بجای نمک پاشی ها پیشینه درخشانی را برجای گذاشته است و در ادامه راه با تکیه بر این پیشینیه سعی داریم تا در تمامی پروژه ها که نیازمند استفاده از شیوه های نوین می باشد از پیشنهادات و راهکارهای این شرکت ها استفاده نماییم.

در این جلسه توضیحاتی در مورد ویژگی های فنی شیوه استفاده از بتن پلمیری ه عنوان لایه روسازی در مسیرها توسط نماینده شرکت تولید کننده مواد پلیمری وابسته به پژوهشکده شهید رجایی ارائه شد و مقرر شد بررسی تکمیلی موضوع در کمیته های تخصصی بتن و آسفالت صورت گیرد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز