استاندار آذربایجان شرقی: ۲۵۰ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در استان انجام شده است

۱۴۰۲/۰۳/۱۳ - ۰۹:۳۳:۰۳
کد خبر: ۱۴۸۱۳۴۶
استاندار آذربایجان شرقی: ۲۵۰ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در استان انجام شده است
استاندار آذربایجان شرقی گفت: به برکت سفر استانی رئیس جمهور و طرح‌هایی که دولت مصوب کرده، بخش خصوصی و کارآفرینان و صنعت‌گران استان به میدان آمده و بیش از ۲۵۰ هزار میلیارد تومان در حوزه‌های مختلف سرمایه‌گذاری کرده‌اند که این همت مردمان تبریز و آذربایجان را نشان می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی،  عابدین خرّم در مراسم اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه از سوی بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌ها در تبریز، گفت: هیات دولت نیمه خرداد سال گذشته به آذربایجان شرقی سفر کرد و امسال نیز در سالگرد آن، دور دوم سفر استانی انجام خواهد شد که این نشان دهنده اهمیت و جایگاه ویژه استان آذربایجان شرقی برای رئیس جمهور و هیئت دولت است.

وی گفت: خادمان مردم در این استان تمام همت و تلاش خود را به کار بسته اند تا از سال گذشته تا به امروز در اقصی نقاط آذربایجان شرقی طرح ها و پروژه های بسیار خوبی برای شکوفایی استان انجام دهند.

وی به پروژه های انجام یافته در استان اشاره کرد و گفت: پروژه هایی در حوزه‌های راه، آب، برق، صنایع و ده‌ها پروژه فرهنگی انجام شده که در سفر رئیس جمهور به آذربایجان شرقی به بهره برداری خواهد رسید.

خرّم افزود: پروژه راه‌آهن میانه به تبریز یکی از پروژه های محوری و اساسی است که از 23 سال قبل آغاز شده بود، اما در این دولت با پیشرفت قابل توجهی همراه شده و در آستانه بهره برداری قرار دارد.

استاندار آذربایجان شرقی با قدردانی از دست‌اندرکاران اهدای جهیزیه به زوج‌های جوان در راستای ترویج ازدواج آسان، گفت: تبریز شهر اولین هاست و کارهای فرهنگی بسیاری برای اولین بار در تبریز اتفاق افتاده و برنامه ترویج ازدواج آسان نیز یک کار فرهنگی منحصر به فرد است.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز