هدفگذاری شهرداری تبریز برای اجرای ۴ هزار برنامه فرهنگی ورزشی طی سال جاری

۱۴۰۲/۰۳/۱۳ - ۱۲:۳۹:۳۸
کد خبر: ۱۴۸۱۴۹۶
هدفگذاری شهرداری تبریز برای اجرای ۴ هزار برنامه فرهنگی ورزشی طی سال جاری
شهردار تبریز گفت:برای تحقق فرمان و عمل به منویات مقام معظم رهبری امسال چهار هزار برنامه فرهنگی و ورزشی در شهر تبریز در طول ۵۲ هفته اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی،  یعقوب هوشیار در دیدار با مرتضی کارآموزیان رئیس سازمان بسیج رسانه کشور با بیان اینکه در یک سال اخیر مدیریت شهری به نخبگان اعتماد کرده است، اظهار کرد: پروژه های مهم زیست محیطی مانند محلول پاشی توسط نخبگان شهر طراحی و برای اولین بار در کشور توسط شهرداری تبریز اجرا شد و نتایج مثبت زیست محیطی به ارمغان آورد.

وی افزود: همچنین طرح‌های جدیدی در حوزه زیست محیطی در آینده نزدیک توسط شهرداری تبریز با مشارکت نخبگان اجرا می شود.

شهردار تبریز در ادامه از شناسایی نخبگان این شهر در زمینه‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و تشکیل بانک اطلاعاتی نخبگان خبر داد و گفت : آینده کشور به‌دست جوانان کشور رقم خواهد خورد و مدیریت شهری برای تحقق این امر به سراغ نخبگان تبریز رفته است.

هوشیار همچنین امید آفرینی را اولویت شورای اسلامی شهر و مدیریت شهر دانست و اظهار کرد: نصب روزشمار برای پروژه های عمرانی وافتتاح طرح های عمرانی بدون تشریفات از اقداماتی بودند که با استقبال شهروندان همراه بوده است.

همچنین مرتضی کارآموزیان رئیس سازمان بسیج رسانه کشور در این دیدار گفت: توجه به نخبگان و جوانان حرکتی مثبت است که در شهرداری تبریز شروع شده و بازتاب این اقدامات در جامعه باعث امیدآفرینی می‌شود.

وی افزود : تبریز جایگاه مهمی در کشور و منطقه دارد و بازتاب اخبار شاخص این شهر از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور همچنین از آمادگی سازمان بسیج رسانه کشور برای همکاری با شهرداری تبریز خبر داد.

جواد بیرامزاده مسئول بسیج رسانه استان آذربایجان شرقی نیز در این دیدار برگزاری تورهای رسانه با همکاری شهرداری تبریز را اقدامی موثر دانست و گفت : رسانه های محلی تبریز نقش مهمی در اجرای موفق سیستم نوین محلول پاشی در فصل زمستان داشتند.

وی افزود: همچنین شهرداری تبریز در برگزاری جشنواره ابوذر با بسیج رسانه استان همکاری و تعامل خوبی داشته است.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز