مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی:

۹۳ درصد خانوارهای روستایی اهر از گاز طبیعی بهره‌مند می‌شوند

۱۳۹۴/۰۵/۰۷ - ۱۰:۰۳:۲۰
کد خبر: ۳۰۳۴۳۵
۹۳ درصد خانوارهای روستایی اهر از گاز طبیعی بهره‌مند می‌شوند
دینی به برنا گفت: از هر صنعت و کارخانه‌ای که بتواند برای جوانان اشتغال ایجاد کند، به‌طور کامل حمایت کرده و گاز آن صنعت و کارخانه را تامین می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی گفت: ۹۳ درصد خانوارهای روستایی اهر از گاز طبیعی بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان شرقی، ولی اله دینی  در مراسم کلنگ‌زنی پروژه گازرسانی به روستاهای شهرستان اهر، اظهار داشت: از هر صنعت و کارخانه‌ای که بتواند برای جوانان اشتغال ایجاد کند، به‌طور کامل حمایت کرده و گاز آن صنعت و کارخانه را تامین می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه گاز کارخانه کنسانتره معدن مس انجرد به‌زودی تامین می‌شود، افزود: سوخت گاز طبیعی معدن مس انجرد تا سه ماه آینده تامین می‌شود.

وی همچنین اضافه کرد: پروژه گازرسانی به روستاهای محور ورگهان به پایان رسیده و در هفته دولت امسال افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی زمان بهره برداری از پروژه گازرسانی به 7 روستای شهرستان اهر را تا پایان سال اعلام کرد و گفت: شرکت گاز برای این پروژه در حدود 3 میلیارد و 800 میلیون تومان هزینه می‌کند.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی در پایان خاطر نشان کرد: با به ثمر رسیدن پروژه گازرسانی به 7 روستای اهر، 93 درصد خانوارهای روستایی اهر از گاز طبیعی بهره‌مند می‌شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز