باحضور مسئولان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه آذربایجان شرقی؛

مراسم کلنگ زنی محل احداث ساختمان اداری ناحیه بناب برگزار شد

۱۳۹۴/۰۶/۱۶ - ۱۴:۲۵:۴۳
کد خبر: ۳۱۵۶۸۳
مراسم کلنگ زنی محل احداث ساختمان اداری ناحیه بناب برگزار شد
کلنگ احداث ساختمان اداری ناحیه بناب توسط راشدی به عنوان فرزند شهید، فرماندار این شهرستان و معاون بازرگانی منطقه به زمین زده شد.

  مراسم کلنگ زنی احداث ساختمان ناحیه بناب با حضور مسئولان این شهرستان و شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه آذربایجان شرقی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، در این مراسم ابتدا رئیس ناحیه بناب با بیان آمادگی کامل ناحیه جهت تأمین و توزیع سوخت بخش های مختلف مصرف در ناحیه بناب، گزارشی از عملکرد ناحیه و وضعیت جایگاه های عرضه سوخت بناب ارائه نمود.

وی در خصوص احداث ساختمان ناحیه بناب، گفت: ساختمان ناحیه بناب در زمینی به مساحت 350 متر و زیربنای 750 متر احداث خواهد شد.

فرج الهی، فرماندار شهرستان بناب نیز با اشاره به مناسبت هفته دولت و با تشکر از تلاش و پی گیری رئیس ناحیه بناب گفت: همکاری مسئولان شهرستان در آماده نمودن محل احداث ساختمان ناحیه بناب قابل تقدیر می باشد.

وی در ادامه افزود: امیدوارم با انجام پیگیری و پشتکار مسئولین هرچه زودتر شاهد شروع پروژه بوده، تا در مدت زمان تعیین شده به بهره برداری برسد.

در خاتمه کلنگ احداث ساختمان اداری ناحیه بناب توسط راشدی به عنوان فرزند شهید، فرماندار شهرستان بناب و معاون بازرگانی منطقه به زمین زده شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز