توسط شرکت توزیع نیروی برق تبریز انجام گرفت؛

بهره برداری از سه پروژه برقی در خسروشاه

۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۵:۳۴:۲۴
کد خبر: ۳۲۶۱۳۱
بهره برداری از سه پروژه برقی در خسروشاه
روشن میلانی به برنا گفت: هدف از اجرای پروژه های مزبور، برطرف کردن افت ولتاژ شبکه های موجود، اصلاح و ساماندهی شبکه های هوایی و زمینی و توسعه و احداث شهری و روستایی است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز از بهره برداری از سه پروژه در شهر خسروشاه در سه ماهه دوم امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، افشین روشن میلانی با بیان مطلب فوق افزود: ارزش ریالی این اقدامات بیش از 210 میلیون ریال می باشد که از محل اعتبارات داخلی شرکت هزینه شده است.

وی ادامه داد: هدف از اجرای پروژه های مزبور، برطرف کردن افت ولتاژ شبکه های موجود، اصلاح و ساماندهی شبکه های هوایی و زمینی و توسعه و احداث شهری و روستایی است.

وی انجام یکی از این پروژه ها را در راستای تامین برق مشترکین عنوان کرد و افزود: این پروژه شامل تبدیل شبکه سه سیمه به پنج سیمه می باشد که با احداث 140 مترکابل خودنگهدار در داخل شهر خسروشاه مورد بهره برداری قرار گرفت.

روشن میلانی با اشاره به تامین برق تعدادی از مشترکین روستای نوجه ده از محل توسعه روستایی، تصریح کرد: این پروژه شامل نصب 8 اصله تیر 9 متری، 220 متر کابل خودنگهدار و 8 دستگاه چراغ روسنایی معابر می باشد.

وی افزود: یک دستگاه پست هوایی 100 کیلو ولت آمپر نیز از محل اعتبارات کاهش تلفات جهت کاهش شعاع تغذیه پست ها در محل خیابان شهید بهشتی خسروشاه نصب شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز