یک مقام مسوول:

هر سرمایه‌گذاری نمی‌تواند مدیر واحد صنعتی باشد

۱۳۹۴/۰۷/۱۵ - ۱۹:۵۲:۴۰
کد خبر: ۳۲۷۳۳۳
هر سرمایه‌گذاری نمی‌تواند مدیر واحد صنعتی باشد
محمدزاده به برنا گفت: بستن کارخانه‌ها هنر نیست بلکه باید نظارت کافی صورت گیرد تا محصول باکیفیت از کارخانه خارج شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری آذربایجان شرقی گفت: موفقیت تولید نیازمند همراهی و همکاری مصرف‌کننده است و در این راستا آموزش مردم به عنوان مصرف‌کنندگان بسیار مهم تلقی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، احمد محمدزاده در همایش معاونان غذا و داروی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور در تبریز، با تاکید بر اهمیت فعالیت تخصصی در حوزه اقتصادی و صنعتی، افزود: هر سرمایه‌گذاری نمی‌تواند مدیر واحد صنعتی باشد، چرا که مدیریت یک امر تخصصی است و حضور فرد غیرمتخصص بر کیفیت کالا تاثیر منفی دارد.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با بهبود جایگاه مدیریت تخصصی، شاهد تولید محصولاتی باکیفیت باشیم و این امر باید در اصلاح قانون تجارت مورد توجه قرار گیرد.

محمدزاده تاکید کرد: همچنان‌که برای راندن یک اتومبیل نیازمند گواهینامه هستیم و مدارک مالکیت ماشین کافی نیست، برای اداره یک واحد صنعتی نیز باید گواهی مهارت و مدیریتی داشت و تنها سرمایه کافی نیست.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری آذربایجان شرقی در ادامه با تاکید بر ضرورت حضور فعال اتحادیه‌ها در زمینه تولید و نظارت بر مواد غذایی، اظهار کرد: بستن کارخانه‌ها هنر نیست بلکه باید نظارت کافی صورت گیرد تا محصول باکیفیت از کارخانه خارج شود.

وی افزود: تولید محصول باکیفیت و سرپا نگه داشتن واحدهای تولیدی باید توامان مورد توجه باشد و امیدوارم با لغو تحریم‌ها بتوانیم کالاهای مورد نیاز کشور را با کیفیت بالا تامین کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز