در ظرفیت سازی و توسعه شاخص های شهر هوشمند؛

تبریز شهر منتخب کشور انتخاب شد

۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۱:۰۸:۳۲
کد خبر: ۳۲۹۶۴۶
تبریز شهر منتخب کشور انتخاب شد
هیئت‌ داوران همایش "زیرساخت‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهر هوشمند" با بررسی معیارها و استاندارهای بین‌المللی، کلان‌شهر تبریز را به عنوان شهر منتخب کشور در ظرفیت‌سازی و توسعه شاخص‌های شهر هوشمند برگزید.

کلان‌شهر تبریز به عنوان شهر منتخب کشور در ظرفیت‌سازی و توسعه شاخص‌های شهر هوشمند انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، هیئت‌ داوران همایش "زیرساخت‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهر هوشمند" با بررسی معیارها و استاندارهای بین‌المللی، کلان‌شهر تبریز را به عنوان شهر منتخب کشور در ظرفیت‌سازی و توسعه شاخص‌های شهر هوشمند برگزید.

ایجاد زیرساخت در راستای پیشرفت پایدار، ارتقای کیفیت زندگی، محیط زیست پاک و توانمندسازی اقتصاد مقاومتی از جمله محورهای این همایش به شمار می‌رود.

بر این اساس و با در نظر داشتن شاخص های توسعه کلان‌شهر تبریز در دو سال اخیر، هیئت‌ داوران همایش "زیرساخت‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهر هوشمند" با ارزیابی اقدامات شهرداری تبریز در خصوص توسعه پرشتاب زیرساخت‌های عمرانی، ارتقای ظرفیت ناوگان حمل‌ونقل عمومی، بهره‌گیری از توان بخش خصوصی و تحقق مدیریت هماهنگ شهری، به عنوان شهر منتخب کشور در ظرفیت‌سازی و توسعه شاخص‌های شهر هوشمند انتخاب شد.

گواهی و تندیس ویژه عنوان برگزیده همایش "زیرساخت‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهر هوشمند" در روز اختتامیه این همایش،  توسط نصرالله  جهانگرد رییس سازمان  فناوری اطلاعات، به نماینده شهردار تبریز اعطا شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز