با حضور مسوولان؛

پروژه ۲۵ واحدی انجمن خیرین مسکن‌ساز هشترود افتتاح شد

۱۳۹۴/۱۰/۱۱ - ۰۵:۱۲:۱۵
کد خبر: ۳۵۵۶۲۲
پروژه ۲۵ واحدی انجمن خیرین مسکن‌ساز هشترود افتتاح شد
این پروژه در زمینی به مساحت 1686 مترمربع در دو بلوک 15 و 10 واحدی و هر واحد با زیربنای متوسط 80 متر مربع توسط انجمن خیرین مسکن‌ساز شهرستان هشترود احداث شده است.

پروژه 25 واحدی انجمن خیرین مسکن‌ساز شهرستان هشترود با حضور معاون عمرانی استاندار و جمعی از مسوولان استانی و محلی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، این پروژه در زمینی به مساحت 1686 مترمربع در دو بلوک 15 و 10 واحدی و هر واحد با زیربنای متوسط 80 متر مربع توسط انجمن خیرین مسکن‌ساز شهرستان هشترود احداث شده است.

برای اجرای این پروژه بالغ بر نه میلیارد و 770 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است که هفت میلیارد و 500 میلیون ریال از آن به صورت تسهیلات و مابقی اعتبار توسط متقاضیان تامین شده است.

محمدصادق پورمهدی، معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی در مراسم افتتاح این پروژه اظهار داشت: چنین کارهایی دقیقا در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب است و امیدواریم باز هم شاهد اجرای چنین پروژه‌هایی توسط انجمن خیرین مسکن‌ساز باشیم.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی هم در این مراسم اعلام کرد: 540 واحد مسکونی توسط انجمن خیرین‌‌مسکن ساز استان در دست احداث است و طبق برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده مقرر شده است 14 هزار واحد مسکونی نیز در پنج سال آتی احداث شود که 1400 واحد برای سال 95 در نظر گرفته شده است.

قربان محمدی افزود: تاکنون تعداد 1005 واحد مسکونی توسط انجمن خیرنی مسکن‌ساز در سطح استان اتمام و تحویل متقاضیان واجد شرایط شده است.

حسن مستفید، فرماندار هشترود نیز با یادآوری اهمیت خدمت‌رسانی به مردم و حل مشکلات آنان، گفت: همه باید در جهت  رفاه حال و آسایش مردم تلاش کنیم و با حفظ وحدت و همدلی در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام برداریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز