در صورت مساعد بودن شرایط جوی؛

تصفیه‌خانه فاضلاب بناب دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد

۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۰۲:۵۶:۴۱
کد خبر: ۳۵۶۶۶۷
تصفیه‌خانه فاضلاب بناب دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد
جبارزاده به برنا گفت: 90 درصد از شبکه فاضلاب شهر بناب نیز اجرا شده و با اتمام این طرح، بخش عمده‌ای از آب مصرفی مردم این شهر به چرخه تولید وارد خواهد شد.

استاندار آذربایجان شرقی در سفر به شهرستان بناب، از تصفیه‌خانه فاضلاب شهر بناب و ایستگاه پمپاژ آن بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت اجرایی این پروژه قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، اسماعیل جبارزاده در حاشیه این بازدید به خبرنگاران گفت: تصفیه‌خانه فاضلاب بناب مراحل پایانی خود را می‌گذراند و در صورت مساعد بودن شرایط جوی، دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به پیشرفت 90 درصدی این پروژه، خاطرنشان کرد: 90 درصد از شبکه فاضلاب شهر بناب نیز اجرا شده و با اتمام این طرح، بخش عمده‌ای از آب مصرفی مردم این شهر به چرخه تولید وارد خواهد شد.

جبارزاده افزود: بخشی از آب تصفیه‌شده نیز به سمت دریاچه ارومیه هدایت خواهد شد و از جهات مختلف این پروژه برای مردم بناب و منطقه بسیار مهم است.

علیرضا ایمانلو، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی هم در این بازدید توضیحات لازم در خصوص مراحل اجرایی تصفیه‌خانه فاضلاب شهر بناب را ارایه کرد.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی، فرماندار بناب و جمعی از مسوولان استانی و محلی نیز در این بازدید حضور داشتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز