افتتاح نمادین ۲۲۳ امین واحد مسکونی مقاوم سازی شده در روستای نادینلو آذرشهر؛

عملکرد بنیاد مسکن آذربایجان شرقی در روستاهای استان ستودنی است

۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۰۵:۳۸:۰۳
کد خبر: ۳۶۹۳۱۹
عملکرد بنیاد مسکن آذربایجان شرقی در روستاهای استان ستودنی است
223 امین واحد مسکونی مقاوم سازی شده از محل اعتبارات طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستائی در شهرستان آذرشهر افتتاح و به بهره برداری رسید.

به مناسبت دهه مبارک فجر، 223 امین واحد مسکونی مقاوم سازی شده از محل اعتبارات طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستائی در شهرستان آذرشهر افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان آذرشهر با اعلام این خبر گفت: ساختمان مسکونی افتتاح شده بصورت نمادین مهدی بابازاده در روستای نادینلو از توابع بخش مرکزی آذرشهر 223 امین واحد مسکونی به بهره برداری رسیده سال جاری در آذرشهر می باشد.

آرمان افزود: برنامه طرح ویژه مقاوم سازی و بهسازی مسکن روستایی در آذرشهر 3600 واحد بوده که از این تعداد تاکنون برای 2900 واحد پایان کار صادر شده است.

وی یادآور شد: برای ساختمان دو طبقه به بهره برداری رسیده برادر بابازاده که با مساحت زمین 29060 مترمربع و با مساحت زیربنا 17040 مترمربع ساخته شده است با آورده متقاضی 200 میلیون ریال و با مبلغ تسهیلات 125میلیون ریال هزینه گردیده است و برای کل 223 واحد نوسازی شده امسال در روستاهای آذرشهر نزدیک به 2 میلیارد و 787 میلیون تومان تسهیلات بانکی  در اختیار متقاضیان قرار داده شده است.

فرماندار شهرستان آذرشهر نیز گفت: دولت در راستای اشتغال و کنترل مهاجرت به عمران و آبادی و خدمات رسانی به مناطق روستایی توجه جدی دارد.

راستگو در پایان عملکرد بنیاد مسکن در روستاها را بسیار ستودنی دانست و خاطر نشان کرد: بنیاد مسکن با مقاوم سازی ساختمان های روستایی این شهرستان کار مهم و فوق العاده ای را انجام داده و لازم است دهیاران در کنار کارشناسان بنیاد مسکن، اهالی روستاها را برای مقاوم سازی واحد مسکونی خود ترغیب نمایند. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز