در موزه کاریکاتور؛

هشتمین دوره انتخابات انجمن کارتونیست های تبریز برگزار شد

۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۱۰:۴۷:۳۵
کد خبر: ۳۹۲۷۸۳
هشتمین دوره انتخابات انجمن کارتونیست های تبریز برگزار شد
"رحیم بقال اصغری"، "نعیمه نیکورای"، "محمدصادق باقری"، "سمیرا یوسفی" و "رحیم پایدار" به عنوان اعضای اصلی و "پوریا امجدی" و "حسین عبداللهی عدلی" به عنوان اعضای علی البدل و بازرس انجمن کارتونیست های تبریز انتخاب و معرفی شدند.

هشتمین دوره انتخابات انجمن کارتونیست های تبریز برگزار و اعضای هیات مدیره و بازرسین این انجمن معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، در جلسه ای که با حضور اعضای انجمن کارتونیست های تبریز در موزه کاریکاتور این شهر برگزار شد "رحیم بقال اصغری"، "نعیمه نیکورای"، "محمدصادق باقری"، "سمیرا یوسفی" و "رحیم پایدار" به عنوان اعضای اصلی و "پوریا امجدی" و "حسین عبداللهی عدلی" به عنوان اعضای علی البدل و بازرس انجمن انتخاب و معرفی شدند.

انجمن کارتونیست های تبریز با سه رکن مجمع عمومی، هیات مدیره و بازرسان و با هدف ارتقاء سطح هنری اعضاء و کمک به توسعه فعالیت در زمینه هنرهای مرتبط با کارتون و کاریکاتور از طریق برگزاری جشنواره های ملی و فراملی، جلسات نقد، کارگاه های آموزش، سمینار و همچنین حمایت همه جانبه و قانونی از هنرمندان و دست اندرکاران هنر کارتون و کاریکاتور تشکیل یافته است.

هنر کارتونیست ها به دلیل برخورداری از ویژگی هایی همچون اغراق، طنز، موضوع و سادگی و قابلیت های منحصر بفردی چون عدم نیاز به ترجمه و کاربردهای گوناگون و بین المللی بودن و همچنین گرایش جوانان  و علاقمندان و گسترش روافزون کاربردهای آن در توسعه فرهنگی و اجتماعی جوامع مورد توجه جدی قرار گرفته است.

لازم به ذکر است انجمن کارتونیست های تبریز در سال 85 تاسیس شده و تاکنون دهها جشنواره با گستره بین المللی برگزار کرده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز