رئیس شورای اسلامی شهر تبریز:

خواسته مردم فعالیت سالم مجموعه های خدمتگذار است

۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۱۱:۲۷:۰۹
کد خبر: ۴۰۵۴۲۲
خواسته مردم فعالیت سالم مجموعه های خدمتگذار است
دبیری گفت: من از طرف خودم و اعضای شورا بابت خطاهای احتمالی خودم و یا اعضا از مردم عذرخواهی می کنم.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: مسائل و خطاهایی که اتفاق می افتد باعث مخدوش شدن اعتماد عمومی شده و ناراحتی شهروندان را در پی داشته است.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، شهرام دبیری در جلسه علنی شورای اسلامی شهر تبریز با تاکید بر اینکه خواسته مردم فعالیت سالم مجموعه های خدمتگذار است، گفت: نهاد شورا در عزل و نصب ها دخالتی ندارد و تنها در مواقعی که مدیران نظرت مشورتی بخواهند نظر خود را اعلام می کنیم.

وی با تاکید بر اینکه در مجموعه های خدمتگذار افراد باید به دلیل داشتن توانمندی و شایستگی پیشرفت کنند، گفت: به دلیل وجود نسبت یک کارمند با یکی از اعضای شورا نمی توان مانع پیشرفت این کارمند شد.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز با تاکید بر اینکه در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری به وحدت و اتفاق نیازمندیم، ادامه داد: من از طرف خودم و اعضای شورا بابت خطاهای احتمالی خودم و یا اعضا از مردم عذرخواهی می کنم.

دبیری گفت: رئیس شورا فرقی با بقیه اعضای شورا ندارد، رئیس شورا تنها در مدیریت جلسه شورا نقش دارد و اینگونه نیست که شورا در رئیس شورا خلاصه شده باشد، در مسائل مختلف بنده هم مانند اعضای شورا یک رای دارم و تصمیم گیرنده اعضای شورا هستند.

لازم به ذکر است در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تبریز، محمد حسن اسوتچی به عنوان سخنران پیش از دستور به ایراد سخنرانی پرداخت.

همچنین سعید محدث رئیس کمیسیون خدمات شهری تبریز گزارشی از فعالیت ها و جلسات این کمیسیون را ارائه کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز