از سوی مشاور وزیر نیرو در امور اجتماعی و فرهنگ عمومی؛

روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی مورد تقدیر قرار گرفت

۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۴:۳۲:۵۳
کد خبر: ۴۰۸۷۷۰
روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی مورد تقدیر قرار گرفت
مشاور وزیر نیرو در امور اجتماعی و فرهنگ عمومی از عملکرد مطلوب روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی در پیشبرد اهداف ترویجی و اطلاع رسانی صنعت آب و برق تقدیر کرد.

مشاور وزیر نیرو در امور اجتماعی و فرهنگ عمومی از عملکرد مطلوب و شایسته روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی در پیشبرد اهداف ترویجی و اطلاع رسانی صنعت آب و برق تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، در نشستی که به مناسبت 27 اردیبهشت ماه، روز ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد، مهندس ناصر شفق با اهداء لوح تقدیر به مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی از عملکرد مطلوب و شایسته ایشان و همکاران در پیشبرد اهداف ترویجی و اطلاع رسانی صنعت آب و برق تقدیر و تشکر کرد.

در بخشی از این لوح آمده است:

جناب آقای باقرزاده، مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی

27 اردیبهشت ماه، روز ارتباطات و روابط عمومی، روز پاسداشت شکوهمند تلاش های خالصانه و ارزشمند خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه های اطلاع رسانی و روابط عمومی است.

به همین منظور ضمن تبریک این روز فرخنده از عملکرد شایسته و مطلوب جنابعالی و همکاران در پیشبرد اهداف ترویجی و اطلاع رسانی صنعت آب و برق تقدیر و تشکر نموده و امید است ذیل توجهات پروردگار متعال، در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل همچون سال های گذشته در اجرای سیاست های این مهم اهتمام ورزیده و در مسیر اعتلای ایران اسلامی موفق و پیروز باشید.

                            ناصر شفق – مشاور وزیر در امور اجتماعی و فرهنگ عمومی

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز