معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی:

دولت در انتصابات نگاه جناحی ندارد

۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۰:۴۴:۰۳
کد خبر: ۴۱۳۷۵۹
دولت در انتصابات نگاه جناحی ندارد
شبستری گفت: مسوولیت‌ها فرصتی برای خدمت به مردم است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که امروز تفکر بسیجی بر مدیریت استان، حاکم است، افزود: دولت در انتصابات نگاه جناحی ندارد و از همه افراد و سلایق انتظار دارد که برای پیشبرد امور به دولت کمک کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، دکتر سعید شبستری در مراسم معارفه مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری آذربایجان شرقی، با بیان این که مسوولیت‌ها فرصتی برای خدمت به مردم است، گفت: همه پست و مقام‌ها رفتنی هستند و چه بهتر که در مدت مسوولیت منشا خدمت باشیم و بالاتر از اینها در مقابل خداوند روسفید شویم.

وی با قدردانی از تلاش‌ها و زحمات محمود چمنی در مدت تصدی مسوولیت دفتر امنیتی و انتظامی استانداری، گفت: انصافا آقای چمنی با تجربیات ارزنده خود منشا خدمات زیادی در مدت دو و نیم سال گذشته شدند و با این که در سال گذشته موعد بازنشستگی ایشان فرا رسیده بود اما به اصرار مدیریت استان تا امروز قبول مسوولیت کردند.

شبستری خاطرنشان کرد: در سایه تلاش ایشان و همکاران‌شان و همه دست‌اندرکاران حوزه امنیتی، استان آذربایجان شرقی در دو سال اخیر به عنوان برترین استان از نظر شاخص‌های امنیتی شناخته شد و بارها از سوی وزارت کشور مورد تقدیر قرار گرفت.

معاون استاندار آذربایجان شرقی همچنین جهانگیر اسکندرزاده را به عنوان مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری معرفی کرد و گفت: با توجه به عملکرد خوب آقای اسکندرزاده در سمت فرمانداری ملکان به ویژه در حوزه امنیتی و اداره شورای تامین، مسوولیت دفتر امنیتی و انتظامی را به عهده ایشان گذاشتیم و امیدواریم سوابق ارزشمند ایشان در حوزه‌های امنیتی و مدیریت بحران موجب تداوم تلاش‌های ارزنده در این حوزه باشد.

جهانگیر اسکندرزاده، متولد ۱۳۴۴ در شهرستان شاهین‌دژ، دارای مدرک کار‌شناسی ارشد مدیریت بازرگانی بوده و پیش از این به مدت بیش از دو سال فرماندار ملکان بوده است. وی همچنین در طول دوران خدمت، به مدت 7 سال بخشدار سرو در آذربایجان غربی، کار‌شناس سیاسی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی و کار‌شناس مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی بوده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز