مدیرعامل شرکت گاز استان خبر داد؛

شریان گاز در رگ ۱۴۹۰ روستای استان آذربایجان شرقی

۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۶:۳۰:۰۰
کد خبر: ۴۱۹۸۳۳
شریان گاز در رگ ۱۴۹۰ روستای استان آذربایجان شرقی
دینی گفت: سال گذشته با بیشترین گازرسانی به میزان 204 روستا، رکورد گازرسانی به روستاها در 10 سال اخیر در استان آذربایجان شرقی شکسته شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی از گازرسانی به 273 روستا با اعتباری بالغ بر 1000 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، مدیرعامل شرکت گاز این استان گفت: هم اکنون علاوه بر توسعه گازرسانی در تمامی شهرها و روستاهای استان،  44 روستای چاراویماق ، 29 روستای خداآفرین، 5 روستای سراب،  2 روستای عجب شیر، 41 روستای کلیبر، 3 روستای مراغه، 4 روستای ملکان، 45 روستای میانه، 34 روستای هشترود و 22 روستای ورزقان و ...  در حال اجرا است.

ولی اله دینی افزود: برای گازرسانی به این 273 روستا از محل بند « ق » تبصره 2 قانون بودجه سال 93 هزینه شده است.

وی اظهار داشت: گازرسانی به 274 روستای دیگر استان در مرحله برگزاری مناقصه است که بعد از تشریفات قانونی و تأمین اعتبار عملیات اجرایی آنها طی سال جاری شروع خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین تمامی روستاهای بالای 20 خانوار و یا با جمعیتی بیش از 100 نفر تا پایان سال 96 از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد.

دینی، اعتبار لازم برای گازرسانی به 274 روستای در مرحله انتخاب پیمانکار و 277 روستای باقیمانده دیگر را مبلغی بالغ بر 1700 میلیارد ریال اعلام کرد.

وی افزود: سال گذشته با بیشترین گازرسانی به میزان 204 روستا، رکورد گازرسانی به روستاها در 10 سال اخیر در استان آذربایجان شرقی شکسته شد و هم اکنون 88.3 درصد خانوار روستایی استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز