همزمان با میلاد امام حسن(ع)؛

نوای دلنشین قاری مصری در تبریز طنین‌انداز می‌شود

۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۰۶:۴۵:۲۰
کد خبر: ۴۲۰۴۲۳
نوای دلنشین قاری مصری در تبریز طنین‌انداز می‌شود
حجت‌الاسلام وحدت مشهوری گفت: این قاری مصری در طول دو روز اقامت خود در استان علاوه بر تبریز در شهرستان‌های دیگر نیز اجرای برنامه خواهد داشت.

معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امورخیریه آذربایجان‌شرقی اعلام کرد: همزمان با 15 رمضان و میلاد با سعادت امام‌حسن مجتبی، عادل‌الباز، قاری برجسته مصری با حضور در محافل قرآنی در استان، فضای قرآنی را به‌وجود خواهد آورد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام وحدت مشهوری افزود: این قاری مصری در طول دو روز اقامت خود در استان علاوه بر تبریز در شهرستان‌های دیگر نیز اجرای برنامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: طبق برنامه‌های تدارک دیده شده، همزمان با میلاد امام حسن(ع)، عادل الباز، از ساعت 17 بعدازظهر در شهرستان چاراویماق اولین تلاوت خود را خواهد داشت و سپس ساعت 22 در شهرستان هشترود برنامه خواهد داشت.

حجت‌الاسلام مشهوری به برنامه‌های قاری مصری در شهر تبریز اشاره کرد و گفت: روز چهارشنبه دوم تیرماه، از ساعت 14.30 نوای دلنشین قاری مصری در آستان مقدس سیدحمزه(ع) طنین انداز خواهد شد.

وی افزود: همچنین بعد از آن، این قاری مصری از ساعت 15.30 با حضور در محفل قرآنی مسجد امام رضا(ع) به اجرای برنامه خواهد پرداخت.

معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امورخیریه استان در پایان یادآور شد: آخرین برنامه این قاری مصری در استان، حضور در مسجد جامع سراب  است که این محفل نیز دوم تیرماه از ساعت 22 خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز