رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی:

اقتصاد مقاومتی بصورت نهضت عظیم و با اهداف بلند مدت سرلوحه کار ادارات باشد

۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۵:۰۶:۰۴
کد خبر: ۴۲۰۸۵۳
اقتصاد مقاومتی بصورت نهضت عظیم و با اهداف بلند مدت سرلوحه کار ادارات باشد
مهری گفت: سودجویان و فرصت طلبان اقتصادی در زمینه واردات موانع و مشکلات عدیده ای برای دولت بوجود آورده اند.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی گفت: دستگاه های دولتی پتانسیل و استعداد لازم جهت انجام فرامین مقام معظم رهبری در اقتصاد مقاومتی را دارا هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، کریم مهری در دیدار با سرتیپ دوم پاسدار غلام عسگر کریمیان، فرمانده سپاه عاشورا که جهت تبریک هفته جهادکشاورزی و سالروز تاسیس جهادسازندگی به همراه معاونین در سازمان حضور یافته بود، افزود: دستگاه های دولتی پتانسیل و استعداد لازم جهت انجام فرامین مقام معظم رهبری در اقتصاد مقاومتی  را دارا هستند چنان که هشت سال دفاع مقدس را در طول جنگ تحمیلی به خوبی مدیریت کردند.

وی ادامه داد: اقتصاد مقاومتی باید بصورت نهضت عظیم و با اهداف بلند مدت سرلوحه کار ادارات باشد و پایدارسازی تولید ادامه یابد تا واحدهای تولیدی نهادینه شوند.

رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی اضافه کرد: واردات علیرغم توان داخلی برای دسترسی به اهداف ارزشمند اقتصاد مقاومتی سم خطرناکی است و تا الان سودجویان و فرصت طلبان اقتصادی در این زمینه موانع و مشکلات عدیده ای برای دولت بوجود آورده اند.

مهری گفت: افزایش تولید در محصولات کشاورزی نظیر گندم، جو، برنج و دانه های روغنی با استفاده و بکارگیری دانش فنی، تلاش و همت کشاورزان و انتقال تجارب و اطلاعات فنی کارشناسان به بهره برداران بخش کشاورزی حاصل شده است.

وی افزود: با روش های فنی و دانش روز در بخش کشاورزی مانند استانداردسازی مرغ از هدر رفتن سرمایه هنگفت مرغداران پیشگیری می شود.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان ادامه داد: برای اجرای اهداف اقتصاد مقاومتی مشکلات تمامی طرح های تولیدی احصاء شده است و به خواست خدا در سال جدید برای فعال سازی این طرح ها برنامه های خوبی در دست اقدام داریم.

مهری گفت: برای انتقال دانش ها و برنامه های اقتصاد مقاومتی در کل کشور، اطلاع رسانی به خوبی انجام می شود.

وی بیان کرد: پرورش ماهی در قفس، گلخانه ها، پرورش گیاهان داروئی، مصرف بهینه آب از اولویت های وزارت جهاد کشاورزی در اقتصاد مقاومتی تعریف شده است.

وی با اشاره به طرح اصلاح الگوی کشت در هر شهرستان نسبت به اقلیم آب و هوایی آن شهرستان تصریح کرد: الگوی کشت هر شهرستان حسب سند تدبیر توسعه تهیه و در حال اجرا است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز