شهردار تبریز:

جوانان مدافع حرم مهم ترین پاسداران غرور و عزت ملی کشور هستند

۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۰۶:۳۰:۰۰
کد خبر: ۴۲۲۷۱۸
جوانان مدافع حرم مهم ترین پاسداران غرور و عزت ملی کشور هستند
نجفی گفت: شهدای مدافع حرم حافظان تمامیت ارضی و اعتقادی کشورمان در مرزهای دوردست هستند.

شهردار تبریز شهدای مدافع حرم را حافظان تمامیت ارضی و اعتقادی کشورمان در مرزهای دوردست توصیف کرد و گفت: نقش ویژه این مجاهدان مظلوم، در دفاع از کیان کشور نیازمند واکاوی و تحلیل است.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، صادق نجفی در حاشیه حضور در مراسم اولین سالگرد شهادت حامد جوانی، رزمنده جوان مدافع حرم، اظهار داشت: این جوانان با همان روحیه ایثار و شهادت‌طلبی که از دوران دفاع مقدس به خاطر داریم، خواب راحت از چشمان کور تروریست‌های تکفیری ربوده‌اند.

وی با بیان این‌‌که نقش مدافعان حرم از هر دو حیث ارزش‌های انقلابی و امنیت داخلی کشور قابل‌بررسی است، متذکر شد: فاصله محل شهادت این عزیزان تا مرزهای کشور نباید موجب غفلت از این نقش شود در این راستا نقش‌آفرینی رسانه‌ها و متولیان فرهنگی کشور تاثیرگذار است.

نجفی با اشاره به جانفشانی جوانان جبهه مقاومت اظهار داشت: این جانفشانی و رشادت نشان می‌دهد که بر خلاف تحلیل‌های نادرست و مغرضانه غربی جوانان، مهمترین پاسداران غرور و عزت ملی کشورمان هستند.

لازم به ذکر است مراسم سالگرد شهید مدافع حرم حامد جوانی، با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، شهردار تبریز و عموم شهروندان ولایتمدار با مشارکت سازمان بسیج شهرداری تبریز در حسینیه عظیم گلزار شهدا برگزار شد. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز