قدردانی استاندار آذربایجان شرقی از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس؛

قدس، نماد مبارزه با استکبار و زورگویی است

۱۳۹۵/۰۴/۱۱ - ۱۴:۱۱:۲۴
کد خبر: ۴۲۵۲۰۳
قدس، نماد مبارزه با استکبار و زورگویی است
جبارزاده گفت: امروز مردم استان در تمام شهرها با حضور باعظمت خود در این راهپیمایی، آزادی قدس به عنوان قبله اول مسلمانان را فریاد زدند.

استاندار آذربایجان شرقی ظهر امروز همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، همگام با مردم مومن و انقلابی تبریز در راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس شرکت کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، اسماعیل جبارزاده که از میدان ساعت تبریز به سیل خروشان راهپیمایان روز قدس پیوسته بود، در جمع خبرنگاران گفت: قدس نماد مبارزه با استکبار و زورگویی است و مردم در روز قدس همبستگی و حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین و همه مظلومان جهان اعلام می‌کنند.

وی با قدردانی از حضور باشکوه مردم تبریز در راهپیمایی روز جهانی قدس، افزود: امروز مردم استان در تمام شهرها با حضور باعظمت خود در این راهپیمایی، آزادی قدس به عنوان قبله اول مسلمانان را فریاد زدند.

جبارزاده همچنین با بیان این که مردم فلسطین هیچ‌گاه نباید خود را تنها احساس کنند، گفت: مقاومتی که این مردم در طول سالیان گذشته کرده‌اند باید با حمایت مسلمانان دنیا ادامه یابد و ان‌شاءالله پیروزی نهایی نزدیک است.

لازم به ذکر است مردم مومن و روزه‌دار تبریز و سایر شهرهای استان آذربایجان شرقی امروز همزمان با سراسر کشور با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین و مسلمانان ستمدیده در اقصا نقاط جهان اعلام و جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی و همپیمانان آن و گروه‌های تکفیری را محکوم کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز