معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان:

آزمون جامع دوره های آموزشی گردشگری در آذربایجان شرقی برگزار می شود

۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۰۳:۱۷:۲۷
کد خبر: ۴۲۵۸۲۱
آزمون جامع دوره های آموزشی گردشگری در آذربایجان شرقی برگزار می شود
حمزه زاده گفت: این آزمون بصورت جامع همزمان با سراسر کشور در تاریخ 1395/5/15 برگزار خواهد شد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی از برگزاری آزمون جامع دوره های آموزشی کوتاه مدت گردشگری، مدیریت فنی دفاتر خدمات مسافرتی و راهنمایان گردشگری در مرداد ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، احمد حمزه زاده با اعلام این خبر افزود: این آزمون بصورت جامع همزمان با سراسر کشور در تاریخ 1395/5/15 برگزار خواهد شد بدین منظور فراگیران دوره های آموزشی کوتاه مدت گردشگری مدیریت فنی دفاتر خدمات مسافرتی و راهنمایان و جهانگردی می توانند برای شرکت در این آزمون جامع از تاریخ 1395/4/14 لغایت 1395/4/21 با مراجعه به سایت سامانه جامع آموزش گردشگری www.edutourism.ichto.ir ثبت نام کنند.

وی تاکید کرد: با توجه به عملکرد سیستم اینترنتی، ثبت نام داوطلبان آزمون جامع دوره های آموزشی کوتاه مدت گردشگری مدیریت فنی دفاتر خدمات مسافرتی و راهنمایان و جهانگردی فقط در مهلت تعیین شده فوق امکان پذیر است.

شایان ذکر است فراگیرانی که قبلا در سامانه ثبت نام کرده اند می توانند با وارد کردن رمز عبور خود، نسبت به تکمیل فرآیند ثبت نام در سامانه جهت شرکت در آزمون جامع اقدام کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز