با حضور معاون حفاظت و بهره برداری آب منطقه ای آذربایجان شرقی؛

مناطق سیل زده شهرستان شبستر مورد بازدید مسوولان قرار گرفت

۱۳۹۵/۰۴/۱۵ - ۰۹:۰۱:۱۸
کد خبر: ۴۲۷۱۲۵
مناطق سیل زده شهرستان شبستر مورد بازدید مسوولان قرار گرفت
معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی در جلسه کار گروه سیل و مخاطرات رودخانه ای شهرستان شبستر حضور یافت.

در پی وقوع سیلاب های متناوب در شهرستان شبستر، معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی، ضمن حضور در شهرستان و بازدید میدانی، در جلسه کار گروه سیل و مخاطرات رودخانه ای شهرستان شبستر حضور یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، جلیل زاده به همراه کاشانی، فرماندار شهرستان شبستر و جمعی از اعضای شورای مدیریت بحران از مسیل های شهرستان که در چند روز اخیر شاهد بروز سیلاب های فصلی و خسارت در مناطق شهری و روستایی بود، بازدید و با بررسی میدانی مشکلات فرارو، دستورات مقتضی را صادر نمود.

در این جلسه که با حضور معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای، فرمانداری شبستر، مدیر دفتر حفاظت و مهندسی رودخانه ها و سواحل، رئیس اداره مدیریت بحران و پدافند غیرعامل و سایر اعضای کار گروه تشکیل شد، تصمیماتی از قبیل شروع سریع نقشه برداری و تهیه نقشه های حریم و بستر مسیل غرب شبستر، تهیه نقشه های حریم و بستر دالی چای کوزه کنان در اسرع وقت، بررسی و صدور مجوز طرح کنترل و انحراف سیلاب مسیل توپراقلیق متعاقب درخواست شهرداری کوزه کنان و اقدامات عاجل کوتاه مدت برای کاهش خسارات احتمالی سیلاب های آتی اتخاذ شد.

کاشانی، فرماندار شبستر نیز در این جلسه ضمن تشکر از فعالیت شبانه روزی همکاران اداره منابع آب شبستر در کنترل سیلاب ها و همکاری لازم با شورای مدیریت بحران شبستر، تسریع در بازگشایی مسیل ها و ساماندهی رودخانه های پر خطر شهرستان شبستر را خواستار شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز