مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی مطرح کرد؛

تبریز؛ بهترین پل ارتباطی میان ایران و کشورهای اسلامی

۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۵:۴۲:۱۷
کد خبر: ۴۳۱۰۷۸
تبریز؛ بهترین پل ارتباطی میان ایران و کشورهای اسلامی
آبدار گفت: با توجه به شرایط ژئوپولوتیک، تبریز می تواند بهترین پل ارتباطی ایران با کشورهای اسلامی در زمینه های مذهبی، فرهنگی و گردشگری باشد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی گفت: با توجه به شرایط ژئوپولوتیک، تبریز می تواند بهترین پل ارتباطی ایران با کشورهای اسلامی در زمینه های مذهبی، فرهنگی و گردشگری باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، مرتضی آبدار در مراسم افتتاح هتل کایا_لاله پارک تبریز، افزود: با توجه به شرایط موجود و انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری شهرهای اسلامی در سال 2018 تبریز می تواند میزبان شایسته ای برای کشورمان باشد.

وی با تاکید بر ارتقای کمی و کیفی زیرساخت‌های گردشگری استان ادامه داد: موضوع مهم گردشگری در تدوین سند تدبیر و توسعه استان نیز لحاظ شده است و از این رو همه دستگاه های اجرایی به ریاست استاندار آذربایجان شرقی توجه ویژه ای به این صنعت نوظهور دارند.

وی همچنین گفت: تلاش های استانداری آذربایجان شرقی و شهرداری تبریز در حوزه گردشگری بسیار قابل توجه بوده است و تبریز اگر امروز راه جهانی شدن را آغاز کرده است در سایه این تلاش ها و همدلی هاست.

آبدار در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نشست وزرای گردشگری کشورهای آسیایی در شهریور ماه سال جاری، خاطر نشان کرد: این نشست از حیث معرفی پتانسیل های گردشگری کشور و ارتقای جایگاه جهانی تبریز بسیار حائز اهمیت است و امیدواریم با اجرای شایسته آن نام و آوازه تبریز را به گوش همه کشورهای اسلامی برسانیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی افتتاح هتل کایا_لاله پارک در آستانه این نشست را غنیمتی بزرگ برشمرد و ابراز امیدواری کرد تا رسیدن به سال 2018 شاهد افتتاح پروژه های بزرگ گردشگری باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز