مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی:

پخش برنامه‌ی رادیویی "آخرت ذخیره‌سی" کلید خورد

۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۱۵:۰۱:۵۰
کد خبر: ۴۳۴۱۲۶
پخش برنامه‌ی رادیویی آخرت ذخیره‌سی کلید خورد
عبدالجباری گفت: این برنامه توسط عوامل تولید رادیو سهند اجرا شده و در صورت نیاز مسئولان و کارشناسان اداره اوقاف نیز در مرکز رادیو تبریز حضور یافته و به اجرای برنامه‌های مذکور پرداخت خواهند کرد.

مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی از پخش برنامه‌ رادیویی "آخرت ذخیره‌سی" با محوریت امور وقفی و امام‌زادگان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، رحیم عبدالجباری با اعلام این خبر افزود: این برنامه طبق توافقی بین صدا و سیما با اداره کل اوقاف و امور خیریه استان شکل گرفته است که از روز پنجشنبه 31 تیرماه سال‌جاری اجرایی می‌شود.

وی افزود: این برنامه در 54 قسمت هر هفته راس ساعت 11.30 صبح روز پنجشنبه‌ها از "رادیو سهند" به مدت 35 دقیقه پخش شده و به بررسی و انعکاس موضوعات مختلفی در رابطه با وقف و امور امام‌زادگان خواهد پرداخت.

وی ادامه داد: پخش گزارش، معرفی امام‌زادگان و خادمان نمونه، مسئولان، متسابقان و فعالان قرآنی استان، ارائه‌ گزارش هفته‌ای از برنامه‌ها و طرح‌های اداره اوقاف، انعکاس حضور مسئولان در برنامه‌های اداره کل اوقاف و امور خیریه استان از جمله مواردی است که در برنامه‌ "آخرت ذخیره‌سی" پخش شده و به ترویج و تبلیغ فرهنگ غنی وقف کمک خواهد کرد.

عبدالجباری خاطرنشان کرد: این برنامه توسط عوامل تولید رادیو سهند اجرا شده و در صورت نیاز مسئولان و کارشناسان اداره اوقاف نیز در مرکز رادیو تبریز حضور یافته و به اجرای برنامه‌های مذکور پرداخت خواهند کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز