معاون عمرانی استاندار در بازدید از سامانه تلفنی ۱۱۱؛

مدیران دولت از فرصت ارتباط با مردم غفلت نکنند

۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۱:۵۲:۰۴
کد خبر: ۴۴۹۰۵۷
مدیران دولت از فرصت ارتباط با مردم غفلت نکنند
پورمهدی گفت: ارتباط با مردم و آگاهی از مسایل و مشکلات آنان، مسوولان را در تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی کمک می‌کند و مدیران نباید از این فرصت غافل شوند.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی صبح امروز (دوشنبه) در بازدید از مرکز پاسخگویی به شکایات و درخواست‌های مردمی در دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری، در جریان فعالیت‌های سامانه تلفنی 111 قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، محمدصادق پورمهدی در این بازدید همچنین به چند تماس تلفنی شهروندان استان پاسخ داد و به مسایل و مشکلات مطرح شده از سوی آنان رسیدگی کرد.

وی همچنین در گفت‌وگو با کارشناسان سامانه ارتباط مردم با دولت (سامد) با نحوه پاسخگویی به تماس‌های مردم و روند پیگیری و ارجاع مشکلات آنان به دستگاه‌های مسوول آشنا شد.

معاون استاندار آذربایجان شرقی در این بازدید رسیدگی به مشکلات مردم را کار بسیار ارزشمند و خداپسندی دانست و از تلاش‌های کارشناسان و مسوولان مرکز سامد در این زمینه قدردانی کرد.

وی با بیان این که سامد ابزار خوبی برای رسیدگی به مشکلات مردم است، افزود: مدیران اجرایی استان باید از این ابزار در جهت ارتباط بی‌واسطه با مردم و آگاهی از مشکلات آنان استفاده کنند.

پورمهدی خاطرنشان کرد: ارتباط با مردم و آگاهی از مسایل و مشکلات آنان، مسوولان را در تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی کمک می‌کند و مدیران نباید از این فرصت غافل شوند.

مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری آذربایجان شرقی هم در این بازدید گزارشی از عملکرد سامانه تلفنی 111 ارایه کرد.

یدالله قاری‌زاده گفت: سامانه تلفنی 111 یکی از مجاری شبکه یکپارچه ارتباط مردم با دولت (سامد) است که همه مردم می‌توانند پیشنهادها، انتقادها، شکایت‌ها و درخواست‌های خود از دستگاه‌های دولتی را با آن مطرح کنند.

وی افزود: در حال حاضر بیش از یکصد دستگاه دولتی و 20 فرمانداری در استان به این سامانه متصل هستند و تماس‌های ارجاعی از سوی مرکز پاسخگویی به شکایات و درخواست‌های مردمی را به صورت آنلاین مشاهده و پیگیری می‌کنند.

قاری‌زاده خاطرنشان کرد: تمامی آحاد مردم در تمام نقاط استان می‌توانند از طریق تماس با شماره 111 مسایل و مشکلات خود را با کارشناسان این سامانه مطرح و پس از اخذ کد پیگیری، ظرف مدت 10 روز تا دو هفته پاسخ درخواست‌های خود را دریافت کنند.

وی با اشاره به این که برای نظم‌دهی به انبوه تما‌س‌های مردمی، ذکر کد ملی و مشخصات فردی برای تماس‌گیرندگان الزامی است ، افزود: تماس‌های مردمی با سامانه 111 در ساعات اداری به صورت مستقیم توسط کارشناسان سامد پاسخ داده شده و در ساعات غیراداری از طریق ضبط مکالمه، امکان پیگیری تماس‌ها برای مردم فراهم می‌شود.

 

نظر شما
پرونده ویژه