در گرامیداشت هفته دفاع مقدس؛

از ایثارگران شرکت توزیع نیروی برق استان آذربایجان شرقی تجلیل شد

۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۰۶:۱۹:۴۰
کد خبر: ۴۶۴۰۶۲
از ایثارگران شرکت توزیع نیروی برق استان آذربایجان شرقی تجلیل شد
سرافراز گفت: مردم ولایت مدار ایران اسلامی همواره تحت رهبری مقام عظمای ولایت، تفکر بسیجی، ایثار و ایثارگری را همواره جاری و ساری خواهند ساخت و از توطئه ها و سناریوهای شوم دشمنان خصوصاً تهاجم فرهنگی غافل نخواهند بود.

همزمان با هفته دفاع مقدس، مراسم نکوداشتی در سالن آمفی تئاتر شرکت توزیع نیروی برق استان آذربایجان شرقی با هدف تجلیل از همکاران ایثارگر در 8 سال دفاع مقدس برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، در این مراسم که با همکاری مسئول امور ایثارگران و دفتر روابط عمومی و دفتر حراست شرکت ترتیب یافته بود، علاوه بر مدیرعامل، همکاران ایثارگر، معاونان، مدیران و جمعی از کارکنان شرکت، سردار صحراپور فرمانده مرکز بسیج شرکت توانیر، مهندس خدادوست مشاور استاندار در امور ایثارگران، سرهنگ پورزینال جانشین سپاه ناحیه ولایت تبریز، حلاج مشاور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و سرگرد رحیمیان فرمانده حوزه یک بسیج کارمندی استان نیز به عنوان میهمانان ویژه حضور داشتند.

در ابتدای این مراسم مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان آذربایجان شرقی، ضمن خیر مقدم گویی و با گرامی داشت یاد و خاطره 8 سال دفاع مقدس و شهدای والامقام این جنگ تحمیلی، از رهنمود های سردار صحراپور در تاسیس پایگاه مقاومت شرکت با نام ارزشمند (شهدای مدافعین حرم ) و تلاش های غفوریان، فرمانده این پایگاه قدردانی کرد و اظهار داشت: این پایگاه در مدت کوتاه از بدو تاسیس توانسته 122 نفر را به عضویت بسیج در بیاورد که 71 نفر آن بسیجی عادی و 51 نفر نیز بسیجی فعال هستند.

مهندس یوسف سرافراز در بخشی دیگر از سخنان خود موفقیت شرکت در تمامی عرصه های خدمت رسانی را مرهون کار و تلاش جمعی دانست و افزود: این کار تیمی نشات گرفته از فرهنگ اسلامی و بسیجی است که موجب نشاط در شرکت شده است.

وی هفته دفاع مقدس را فرصتی مغتنم برای یادآوری واقعیات 8 سال دفاع مقدس و رهبری خردمندانه امام راحل در آن برهه از تاریخ دانست و تصریح کرد: مردم ولایت مدار ایران اسلامی همواره تحت رهبری مقام عظمای ولایت، تفکر بسیجی، ایثار و ایثارگری را همواره جاری و ساری خواهند ساخت و از توطئه ها و سناریوهای شوم دشمنان خصوصاً تهاجم فرهنگی غافل نخواهند بود.

مهندس سرافراز افزود: در تهاجم دشمنان در طول تاریخ انقلاب اسلامی، آنها همواره از سرمایه ولایت و رهبری ما شکست خورده و غافل بوده اند.

وی در پایان سخنان خود یکی از مهم ترین وظایف مسئولین و افراد متعهد و با تجربه را آگاهی دادن جوانان به ارزش های انقلاب و ایثارگری عنوان و گزارشی از خدمات بی منت شبانه روزی همکاران خود را نیز برای حاضران تشریح کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز