مدیرعامل شرکت گاز استان خبر داد؛

مصرف گاز طبیعی در آذربایجان شرقی به ۳۱ میلیون مترمکعب در روز افزایش پیدا کرده است

۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۰۶:۰۷:۰۴
کد خبر: ۴۷۵۲۴۴
مصرف گاز طبیعی در آذربایجان شرقی به ۳۱ میلیون مترمکعب در روز افزایش پیدا کرده است
دینی گفت: متوسط مصرف روزانه گاز در استان در هفته گذشته 24 میلیون مترمکعب مصرف بود که پس از ورود موج جدید سرما در استان این میزان به 31 میلیون مترمکعب در روز افزایش پیدا کرده است.

با بارش اولین برف پاییزی در بخش هایی از استان آذربایجان شرقی و افزایش برودت هوا مصرف گاز طبیعی در این استان 7 میلیون مترمکعب افزایش یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، مدیرعامل شرکت گاز استان با بیان این مطلب اظهار داشت: در پی بارش برف و افزایش برودت هوا در روزهای اخیر 7 میلیون مترمکعب به مصرف گاز استان در ۲۴ ساعت گذشته افزوده شده است.

مهندس ولی اله دینی، این افزایش مصرف را ناشی از راه اندازی وسایل وتجهیزات گازسوز از جمله موتور خانه ها وپکیج ها و بخاری های گرمایشی در بخش های خانگی دانست و تصریح کرد: متوسط مصرف روزانه گاز در استان در هفته گذشته 24 میلیون مترمکعب بود که پس از ورود موج جدید سرما در استان این میزان به 31 میلیون مترمکعب در روز افزایش پیدا کرده است.

وی بر ضرورت مصرف بهینه و ایمن از گاز تاکید و اظهار داشت: فشار و جریان پایدار گاز در شبکه عادی است و از مشترکین درخواست کرد با توجه به اینکه با آغاز فصل سرما وسایل گازسوز نیز راه اندازی و مورد بهره برداری قرار می گیرند برای جلوگیری از هرگونه حادثه ناگوار اعم از مسمومیت با گاز مونواکسید و یا نشتی گاز طبیعی و ... هشدارها وتوصیه های ایمنی را جدی بگیرند و از سالم و ایمن بودن وسایل گازسوز خود اطمینان حاصل نمایند.

لازم به ذکر است اهالی شهرستان های ورزقان، کلیبر و اهر در ایام اخیر با ۴- درجه و ۳-درجه به عنوان سردترین نقاط استان در آغاز دومین ماه پاییز بیشترین مصرف گاز را داشتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز