مدیر دفتر نظارت بر توزیع شرکت توانیر:

ممیزی فنی مسیر را برای خدمات رسانی بهتر هموار می کند

۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۰۲:۰۱:۲۵
کد خبر: ۴۷۸۴۰۲
ممیزی فنی مسیر را برای خدمات رسانی بهتر هموار می کند
روشن میلانی گفت: تبادل اطلاعات ممیزی برای شرکت توزیع نیروی برق تبریز همچون یک کلاس آموزشی است که با شناسایی مشکلات و گره های کاری، مسیر را برای فعالیت بهتر روشن می کند.

 مدیر دفتر نظارت بر توزیع شرکت توانیر با تأکید بر ضرورت تبادل اطلاعات میان ممیزان و همکاران شرکت های توزیع برق گفت: ممیزی فنی به لحاظ ماهیت فنی و تخصصی فعالیت شرکت های توزیع می تواند مسیر خدمات رسانی بهتر و بدون تلفات انرژی را هموار کند.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز، سیداعتضاد مقیمی در مراسم اختتامیه ممیزی فنی ابلاغی شرکت توانیر در شرکت توزیع نیروی برق تبریز با بیان مطلب فوق، افزود: به سبب وجود شیوه های مختلف اجرایی ضوابط ابلاغی، مواردی هستند که نیاز به ساماندهی دارند و این ممیزی کمک می کند تا موارد ابلاغ شده به بهترین نحو ممکن اجرایی شوند.

وی تأکید کرد: به استناد موارد جمع بندی شده توسط ممیزان، شرکت توزیع نیروی برق تبریز کارکنان پرتلاش و توانمندی دارد.

 مقیمی افزود: امیدواریم که با بررسی نقاط ضعف و قوت فعالیت ها به خصوص در حوزه های فنی و تخصصی گام های موثری در زمینه  خدمات رسانی به مشتری، بهره برداری بهینه از انرژی برق، مدیریت مصرف، کاهش تلفا ت و .. . در تبریز و به تبع آن در کشور صورت گیرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز نیز در این مراسم ضمن قدردانی از ممیزان و همکاران شرکت گفت: تبادل اطلاعات ممیزی برای شرکت توزیع نیروی برق تبریز همچون یک کلاس آموزشی است که با شناسایی مشکلات و گره های کاری، مسیر را برای فعالیت بهتر روشن می کند.

مهندس افشین روشن میلانی افزود: بدون شک همه کارکنان پر تلاش این شرکت در راه خدمات رسانی بهتر و سریع تر به مشترکین از تجربیات ممیزان نهایت استفاده را خواهند کرد.

لازم به ذکر است ممیزی ضوابط ابلاغی شرکت توانیر از تاریخ 11 تا 13 آبان ماه در شرکت توزیع نیروی برق تبریز انجام گرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز