برای دومین سال پیاپی و در قالب هشتمین جشنواره سالانه؛

شرکت گاز آذربایجان شرقی عنوان برتر روابط عمومی‌های وزارت نفت را کسب کرد

۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۰۲:۲۹:۱۷
کد خبر: ۴۷۹۱۹۰
شرکت گاز آذربایجان شرقی عنوان برتر روابط عمومی‌های وزارت نفت را کسب کرد
فتح اله زاده گفت: انجام مطالعات پژوهش، تحقیق و نظرسنجی های سالانه به یک فرآیند مداوم در شرکت گاز استان آذربایجان شرقی تبدیل شده است.

هشتمین جشنواره سالانه روابط عمومی های وزارت نفت با حضور بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت و جمعی از مدیران عالی رتبه صنعت نفت و گاز کشور برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، شرکت گاز استان نیز برای دومین سال متوالی در بین 200 شرکت کننده موفق به کسب عنوان برتر در محور مطالعات اجتماعی شد و رئیس روابط عمومی شرکت گاز آذربایجان شرقی لوح و تندیس جشنواره را از دست وزیر نفت دریافت کرد.

رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی با اعلام این خبر گفت: یکی از بخش های بسیار مهم و در حقیقت زیربنای فعالیت های روابط عمومی مطالعات اجتماعی است، بهره گیری از روش های پژوهشی و تحقیقی و سنجش افکار و نظرات و دیدگاه های مردم و ارباب رجوع از طریق تحقیقات میدانی و با استفاده از روش های مختلف نمونه گیری و سنجش و بررسی و تجزیه تحلیل محتوای وسایل ارتباط جمعی بویژه مطبوعات و نشریات از شاخصه های مهم مطالعات اجتماعی است.
مهندس محمدعلی فتح اله زاده افزود: انجام مطالعات پژوهش، تحقیق و نظرسنجی های سالانه به یک فرآیند مداوم در شرکت گاز استان تبدیل شده است و این نظر سنجی ها بطور مداوم در حوزه های مختلف شرکت انجام می گیرد.
وی خاطرنشان کرد: این موفقیت و دست‌یابی مرهون حمایت های مدیریت ارشد سازمان، تلاش و زحمات تمامی کارکنان شرکت گاز استان خصوصاٌ کارکنان این واحد بوده و امیدوارم این روند همچنان تداوم داشته باشد.
لازم به ذکر است به این جشنواره، بیش از یکهزار و 757 اثر در محورهای مختلف از جمله مطالعات اجتماعی، برنامه ریزی، انتشارات، ارتباطات الکترونیک، تبلیغات، ارتباطات رسانه ای، فعالیت های فرهنگی و کارشناس برتر از سوی روسای روابط عمومی های صنعت نفت ارسال شده بود.
بر پایه این گزارش، در این جشنواره لوح و تندیس جشنواره در بخش مطالعات اجتماعی توسط وزیر نفت به مهندس محمدعلی فتح اله زاده، رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی اهداء شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز