با تدوام برودت هوا در روزهای آتی و افزایش مصرف گاز طبیعی؛

مهندس دینی: مدیریت مصرف گاز ضروری است

۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۰۲:۱۲:۴۳
کد خبر: ۴۸۶۵۲۴
مهندس دینی: مدیریت مصرف گاز ضروری است
دینی گفت: در صورت صرفه جویی 2 مترمکعبی هر مشترک خانگی در شبانه روز میزان مصرف استان سه میلیون مترمکعب کاهش یافته و امکان بهره مندی از گاز برای تمام مشترکین و جلوگیری از قطعی فراهم آمده و این صرفه جویی به بخش صنایع هدایت خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی با اشاره با تداوم برودت هوا در 24 ساعت گذشته و افزایش مصرف گاز، بر ضرورت همکاری مشترکان در مدیریت مصرف گاز تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، مهندس ولی اله دینی با اشاره به فراگیر بودن برودت هوا و تداوم آن در روزهای آتی در بیشتر نقاط کشور به ویژه نیمه شمال و شمال غربی، اظهار کرد: با توجه به اینکه مدیریت توزیع گاز کشوری است با کاهش دریافت در مبادی ورودی مواجه هستیم.
مدیرعامل شرکت گاز استان با اشاره به وجود یک میلیون و 500 هزار مشترک گاز در استان آذربایجان شرقی گفت: در صورت صرفه جویی 2 مترمکعبی هر مشترک خانگی در شبانه روز میزان مصرف استان سه میلیون مترمکعب کاهش یافته و امکان بهره مندی از گاز برای تمام مشترکین و جلوگیری از قطعی فراهم آمده و این صرفه جویی به بخش صنایع هدایت خواهد شد.
وی با درخواست از صنایع عمده و پرمصرف استان برای مصرف سوخت مایع ذخیره سازی شده در یک هفته اخیر، خاطرنشان کرد: 95 درصد جمعیت استان شامل 100 درصد جمعیت شهری و 88 درصد جمعیت روستایی از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند.
وی اضافه کرد: دمای رفاه بین 18 تا 21 درجه سانتی گراد است و با همکاری مردم، پایداری بیشتری در زمینه مدیریت توزیع گاز حاصل می شود.
مهندس دینی ادامه داد: هم اکنون 100 اکیپ امدادی و تعمیراتی در سرتاسر استان 24 ساعته در خدمت هم استانی ها هستند و مرکز مانیتورینگ با پایش مصرف بر توزیع و پایداری شبکه نظارت دارد.
وی در پایان افزود: تجربه نشان می دهد با افزایش مصرف خانگی بر میزان مسمومیت با منواکسید کربن نیز افزوده می شود لذا از مشترکین درخواست می شود با کنترل  دودکش ها از تخلیه کامل محصول احتراق اطمینان داشته باشند تا خدای نکرده شاهد حوادث ناگوار نباشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز