مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان آذربایجان شرقی:

مقاوم سازی واحدهای مسکونی یکی از اقدامات موثر برای کاهش مهاجرت روستاییان است

۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۳:۲۴:۴۸
کد خبر: ۵۰۷۷۹۵
مقاوم سازی واحدهای مسکونی یکی از اقدامات موثر برای کاهش مهاجرت روستاییان است
تاکنون در شهرستان اسکو بیش از 3200 واحد مسکونی با استفاده از تسهیلات طرح ویژه مقاوم شده اند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب استان آذربایجان شرقی با فرماندار شهرستان اسکو پیرامون مسایل و مشکلات شهرستان دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، در ابتدای این دیدار حافظ باباپور ضمن ارایه گزارشی از فعالیت ها و اقدامات انجام یافته توسط بنیاد مسکن در شهرستان اسکو، از مسئولین، دهیاران و شوراهای روستاها دعوت کرد با ترویج، تشویق و راهنمایی مردم، روستاییان را برای بهره مندی از تسهیلات طرح ویژه جهت نوسازی و مقاوم سازی واحدهای مسکونی مساعدت کنند.

وی، مقاوم سازی واحدهای مسکونی را یکی از موثرترین اقدامات در کاهش مهاجرت روستاییان دانست و همچنین از اعلام آمادگی بنیاد مسکن برای آسفالت معابر با همکاری دهیاران در صورت تخصیص قیر رایگان خبر داد.

فرماندار اسکو نیز با قدردانی از تلاش های بنیاد مسکن در محرومیت زدایی از چهره روستاها، تخصیص قیر رایگان را یکی دیگر از خدمات ارزنده دولت به روستاییان عنوان کرد و خواستار تخصیص قیر رایگان برای آسفالت معابر باقیمانده روستاهای شهرستان و آسفالت سایت های مسکن مهر اسکو و ایلخچی شد.

لازم به ذکر است تاکنون در شهرستان اسکو بیش از 3200 واحد مسکونی با استفاده از تسهیلات طرح ویژه مقاوم شده اند و همچنین در 25 روستای شهرستان فاز اول طرح هادی اجرا شده و از محل قیر رایگان نسبت به آسفالت 6 روستای شهرستان اسکو به مساحت 40 هزار مترمربع توسط بنیاد اجرا گردیده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز