سخنگوی هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای آذربایجان شرقی

فصل هفتم از قانون اساسی نشان از اهمیت انتخابات شوراهای شهر و روستا است

۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۰:۳۲:۲۲
کد خبر: ۵۴۵۶۳۸
فصل هفتم از قانون اساسی نشان از اهمیت انتخابات شوراهای شهر و روستا است
سخنگوی هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای آذربایجان شرقی با بیان اینکه فصل هفتم از قانون اساسی به امور مربوط به شوراهای اسلامی اختصاص دارد، گفت: این امر نشان دهنده اهمیتی است که در قانون اساسی و چارچوب کلی نظام برای شوراها که منتخبین مردم هستند در نظر گرفته شده است.

 سخنگوی هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای آذربایجان شرقی گفت:با اشاره به نقش ممتاز شوراها در قانون اساسی به عنوان نماد نظام مردم سالار دینی در جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: با توجه به شناخت مردم از نقش شوراها و استقبال بیشتر نسبت به دوره های قبلی، بی شک نقش و اهمیت هیات های نظارت بیش از پیش نمود پیدا می کند.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، مختار خوش پیمان در بازدید از فعالیت هیات نظارت شهرستان بستان آباد، افزود: نقش هیات های نظارت در برگزاری انتخابات سالم و پرشور انکارناپذیر است و البته باید از تلاش های صورت گرفته و جدیت اعضای این هیات ها در بررسی و عمل به قانون قدردانی کرد.

وی، به ضرورت همکاری فرمانداران و بخشداران تاکید کرد و افزود: قانون نقش نظارتی هیات های نظارت را مشخص کرده و این ظرفیت نباید تحت هیچ شرایطی محدود شود.

خوش پیمان با اشاره به اینکه عمل به مر قانون مد نظر هیات های نظارت است، گفت : قانون انتخابات و دو قانون فرادستی یعنی قانون اساسی و سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در جریان نظارت سرلوحه اقدامات ماست.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز