توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی:

موشن‌گرافی‌های با موضوع « احیای دریاچه ارومیه » تولید شد

۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۰۹:۴۹:۲۷
کد خبر: ۵۴۹۴۸۰
موشن‌گرافی‌های با موضوع « احیای دریاچه ارومیه » تولید شد
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی گفت: موشن‌گرافی‌های کانون پرورش فکری استان با موضوع « احیای دریاچه ارومیه » تولید شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، هادی یوسف زاده ادامه داد: موشن‌گرافی‌ها که توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تولید شده است با همکاری صدا و سیمای آذربایجان شرقی و ستاد احیای دریاچه ارومیه مستقر در استانداری آذربایجان شرقی در حال پخش از شبکه استانی سهند است.

وی تصریح کرد: این اقدام در راستای همکاری‌های مشترک کانون و مدیریت بحران استانداری و ستاد احیای دریاچه ارومیه آذربایجان شرقی و با هدف اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی به مخاطبان به ویژه کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها در راستای مصرف بهینه آب و ضرورت احیای دریاچه ارومیه، صورت گرفته است.

وی عنوان داشت: از ابتدای سال جاری، شبکه استانی سهند موشن‌گرافی‌های کانون در خصوص احیای دریاچه ارومیه را پخش می‌کند.

یوسف زاده در پایان افزود: برگزاری کارگاه‌های تخصصی در موضوعات فرهنگی هنری در مراکز کانون، برپایی نشست‌های تخصصی با موضوع مصرف بهینه ویژه خانواده‌ها در شهرهای استان، تولید سرود با موضوع آب و معرفی « سفیران آب » از بین نوجوانان علاقه‌مند در استان از دیگر برنامه‌ها و اقدامات کانون استان در راستای همکاری‌های مشترک با ستاد احیای دریاچه ارومیه است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز