معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی:

افزایش نشاط اجتماعی از مهم‌ترین دستاوردهای دولت تدبیر و امید است

۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۰۷:۱۵:۴۰
کد خبر: ۵۴۹۹۶۵
افزایش نشاط اجتماعی از مهم‌ترین دستاوردهای دولت تدبیر و امید است
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی، افزایش نشاط اجتماعی را یکی از مهم‌ترین دستاوردهای دولت تدبیر و امید عنوان کرد و گفت: متاسفانه در سال‌هاى گذشته جاى نشاط و امید در کشور خالى بود و پس از استقرار دولت تدبیر و امید، بخشى از این مشکلات رفع شده است؛ البته تا رفع کامل تمامى مشکلات راه طولانی در پیش داریم.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، سعید شبسترى در همایش حمایت‌طلبى در حوزه سلامت روانى اجتماعى به مناسبت هفته سلامت، با اشاره به اهمیت توجه به نشاط اجتماعى، تصریح کرد: خلاء نشاط اجتماعى در جامعه منجر به افزایش افسردگى مى‌شود ولى با اتخاذ تصمیمات عملیاتى مناسب در این زمینه مى توان در درجه اول، امید به زندگى را افزایش داده و پس از آن به سمت پیشرفت همه جانب حرکت کرد.

وی با بیان اینکه نشاط اجتماعى یک کالاى لوکس نیست، بلکه ضرورت اجتماعى است، عنوان کرد: اگر نشاط اجتماعى در جامعه کاهش یابد شاید افزایش اختلالات روانى خواهیم بود که زیبنده جامعه ما نیست.

شبسترى عنوان کرد: در حال حاضر در کشورهاى توسعه یافته و در حال توسعه، افسردگى به شدت در حال افزایش است و این به علت تغییراتى است که در حوزه سبک زندگى و رفتارهاى اجتماعى ایجاد شده است.

معاون استاندار آذربایجان شرقی گفت: خوشبختانه امروز آرامش و ثبات نسبى در حوزه‌هاى مختلف جامعه ایجاد شده است، ولى نباید روزهایی را که به دلیل نوسان‌های اقتصادی شدید در کشور مردم دچار نگرانی و اضطراب بودند را فراموش کرد.

وى با اشاره به اقدامات ارزشمند دولت یازدهم در حوزه بهداشت و سلامت، تصریح کرد: اقدامات ارزشمند دولت در این حوزه به حدى ارزشمند است که عنوان دولت سلامت محور بعد از انقلاب را به این دولت اطلاق کرده اند.

شبستری همچنین از تحت پوشش قرار گرفتن سه هزار و ٥٠٠ بیمار روانى در استان و ارائه خدمات شبانه روزى توسط بهزیستى استان به این بیماران خبر داد.

وى در بخش دیگرى از سخنان خود با تاکید بر لزوم حضور حداکثرى مردم در انتخابات آتى، افزود: دولت یازدهم هیچ گونه نگاه حذفى به جریان های سیاسى ندارد و علاقه مند است همه تفکرات و سلایق سیاسی در انتخابات شرکت کنند.

شبسترى ادامه داد: البته برخى ها تلاش مى کنند که مردم را ناامید کنند و انواع اقسام تهمت ها و دروغ ها را در حق دولت بگویند که عملکرد آنان جاى تاسف دارد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز