معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی:

آرزوهای ۲۰ساله مردم در حوزه سلامت در دولت تدبیر و امید محقق شد

۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۰۸:۳۴:۰۱
کد خبر: ۵۵۰۵۵۳
آرزوهای ۲۰ساله مردم در حوزه سلامت در دولت تدبیر و امید محقق شد
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفت: آرزوهای 20 ساله حوزه سلامت در دولت تدبیر و امید محقق شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، سعید شبستری در همایش استانی اعطای پروانه صلاحیت حرفه‌ای به پرستاران، اظهار داشت: در بخش سلامت اقدامات فراوانی همچون توزیع دفترچه‌های بیمه سلامت، تجهیز بیمارستان‌ها و پایین آمدن تعرفه خدمات بیمارستانی انجام گرفته است که بعضاً آرزوی 20 ساله مردم بود.

وی افزود: دولت تدبیر و امید، وارث بدهی‌های ۸۰۰ هزار میلیاردی دولت قبل بود، با این حال در اوج تحریم‌های ظالمانه، ثبات نسبی را در فضای اقتصادی کشور به وجود آورده است.

معاون استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به فضای انتخابات در کشور، اظهار کرد: برخی‌ها در این ایام عنوان می‌کنند که می‌توانند یک‌شبه مشکلات را حل کنند و کارهای بزرگ دولت را کوچک می‌شمارند.

وی با بیان اینکه هدف دولت مبارزه با بی عدالتی و خدمت صادقانه به مردم است، افزود: اگر کمی به گذشته نگاه کنیم می‌بینیم که سال‌ها پیش در چه وضعیتی بودیم و امروز در چه جایگاهی قرار گرفته‌ایم.

شبستری با تاکید بر اینکه حق نداریم مردم را ناامید کنیم و وعده های خارج از توان به مردم بدهیم، افزود: امروز همه باید پای صندوق های رای بیایند و با مشارکت خود حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی را نشان دهند؛ چراکه برخی ها از حضور گسترده مردم در هراس اند.

وی در خاتمه با اشاره به اعطای پروانه صلاحیت حرفه ای برای اولین بار در استان نیز بیان کرد: امیدواریم همواره اطلاعات پرستاران به روز باشد و با بالا بردن دانش خود در راستای سلامت جامعه کوشا باشند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز