در بازدید معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی از طرف کانوت مدرسه مطرح شد:

۲۷۰۰ دانش‌آموز در اجرای طرح « کانون مدرسه » حضور دارند

۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۵:۲۴:۱۳
کد خبر: ۵۵۳۲۴۲
۲۷۰۰ دانش‌آموز در اجرای طرح « کانون مدرسه » حضور دارند
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی گفت: معاون آموزش ابتدایی استان و مدیر ناحیه 3 آموزش و پرورش تبریز از روند اجرایی طرح « کانون مدرسه » در مرکز شماره 6 تبریز بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ، هادی یوسف زاده با اعلام این خبر افزود: حاضران در این بازدید در کارگاه‌ها و آثار هنری و ادبی دانش‌آموزان طرح « کانون مدرسه » حضور یافتند و از نزدیک با فعالیت های آنها آشنا شدند.

وی اضافه نمود: این طرح در 11 مرکز فرهنگی هنری کانون در سراسر استان اجرا می شود و بیش از 2700 دانش‌آموز مقاطع ابتدایی در مراکز کانون و در راستای اجرای طرح « کانون مدرسه » حضور دارند.

یوسف زاده تصریح کرد: در طرح کانون و مدرسه که بر اساس آن بخشی از آموزش کودکان مدارس ابتدایی در کانون انجام می‌شود، مطالب آموزشی توسط مربیان کانون و در حضور معلم برای دانش‌آموزان ارایه و مربیان از روش‌ آموزش غیر مستقیم مطالب درسی را در قالب فعالیت‌های کانونی با به آنها می‌آموزند.

محمد شاطریان، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان نیز در این نشست با تقدیر از مجموعه عوامل مجری طرح « کانون و مدرسه » در آموزش و پرورش و کانون، اظهار امیدواری کرد: با توجه به نتایج مثبت اجرای این طرح، مدارس بیشتری در سال آینده مشمول طرح « کانون مدرسه » شوند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 3 تبریز، خانم رادبه نیز با ابراز رضایت از مشارکت گسترده این ناحیه در اجرای طرح « کانون و مدرسه » تاکید کرد: خوشبختانه با تعامل ناحیه 3 و اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان از ابتدای سال تحصیلی 96-95 طرح « کانون و مدرسه » در تعدادی از مدارس این ناحیه آغاز شده‌بود.

گفتنی است، کارشناسان کانون پرورش فکری و آموزش پرورش استان نیز در این جلسه نظرات خود را در باره اجرای هرچه بهتر این طرح بیان کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز