معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی

فعالیت انجمن مشورتی جوانان روستا در استان

۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۵:۵۷:۳۳
کد خبر: ۵۵۳۲۷۴
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: انجمن مشورتی جوانان روستا گامی موثر در انتقال و شناسایی ظرفیت های علمی و اجتماعی جوانان روستایی و زمینه ساز گسترش فعالیت های جوانان در روستا هست.

امیر تقی زاده در گفت و گو با خبرنگار برنا در آذربایجان شرقی،  با اشاره به برنامه های هفته جوان گفت: همزمان در 21 شهرستان استان و در مرکز استان در شاخص های مختلف علمی ،فرهنگی،اجتماعی و هنری  برگزیدگان جوان تجلیل خواهد شد و بستر مناسب با راه اندازی دبیرخانه دائمی جشنواره علی اکبر (ع) برای معرفی و شناسایی جوانان برتر در قالب فستیوال های مختلف ایجاد خواهد شد.

تقی زاده برگزاری کارگاههای متنوع آموزشی متنوع در شهرستانهای مختلف ودر مرکز استان،غبارروبی مزار شهدای دوران دفاع مقدس و مدافع حرم ،دیدار با نماینده محترم ولی فقیه در استان را از دیگر برنامه های متنوع در این هفته اعلام کرد.

وی  فعال سازی انجمن های علمی دانشگاهها،صدور مجوز برای سازمانهای مردم نهاد و حمایت از طرح های متنوع این نهادهای مدنی و خودجوش و توجه و برنامه ریزی در امر اوقات فراغت زمینه سازی برای غنی سازی اوقات فراغت جوانان را از فعالیتهای گسترده حوزه جوانان بر شمرد.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همچنین از برگزاری نشست خبری تخصصی با حضور نمایندگان محترم دستگاههای درگیر در حوزه جوانان خبر داد و افزود: بزودی مقدمات نشست تخصصی با شورای هماهنگی بانکها در خصوص اعطای تسهیلات حوزه ازدواج،نماینده محترم ثبت احوال استان،اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی در حوزه اشتغال و صنعت ،معدن و تجارت برگزار و آمارهای دقیق حوزه جوانان تشریح خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز