تبریز مقصد گردشگری برای تمام فصول

برگزاری دومین مرحله کلاس های آموزش شهروندی و صدور مدرک شرکت در دوره ها

۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۰۸:۵۳:۵۴
کد خبر: ۵۵۵۱۸۶
برگزاری دومین مرحله کلاس های آموزش شهروندی و صدور مدرک شرکت در دوره ها
سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز با برگزاری کلاس های آموزش شهروندی در دومین مرحله خود در راستای توانمند سازی و بسترسازی مناسب فرهنگی، زمینه میزبانی شایسته را فراهم کرده و به استقبال تبریز 2018 می رود.
به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، تبریز نیازمند شهروندانی است که با کسب توانمندی های مختلف، شهر اولین ها را به مقصد گردشگری در تمامی فصول تبدیل کنند که در این راستا سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز در نظر دارد با برگزاری کلاس های مختلفی همچون پیوست نگاری فرهنگی در دو پایه مقدماتی و پیشرفته، زبان گردشگری در دو پایه مقدماتی و پیشرفته، عکاسی و تصویر برداری زمینه مشارکت فرهنگی شهروندان را بیش از گذشته فراهم کند.
فن بیان و مجریگری در دو پایه، مبانی هنری های نمایشی، شهروند خبرنگاری در راستای معرفی هر چه بهتر ناشناخته های تبریز به گردشگران، گرافیک، زبان و ادبیات ترکی، فیلم سازی تجربی و خوشنویسی از دیگر ابعاد کلاسهای آموزش شهروندی است که علاقمندان با شرکت در آنها می توانند بر توانمندی های خود در میزبانی بهتر و شایسته از گردشگران داخلی و خارجی بیافزایند.
سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز با توجه به مدت زمان محدود باقیمانده تا تبریز 2018 با هدف معرفی و آماده سازی تبریز تا آن روز موعود سرمایه گذاری در زمینه نرم افزاری و فرهنگسازی را بیش از فعالیت های عمرانی و سخت افزاری در راستای اهداف خود قرار داده است و در نظر دارد با برپایی کلاس های شهروندی زمینه فرهنگی را بیش از پیش فراهم کند.
کلانشهر تبریز به واسطه اقلیم و موقعیت تاریخی، جغرافیایی و فرهنگی جاذبه های فراوانی دارد که شاید برخلاف دیگر کلانشهرهای ایران زمین کمتر دیده شده و یا زمان برای شناسایی و معرفی آنها، همواره کم آورده است و در این راستا شهروندان تبریزی می توانند همیاران خوبی برای رساندن تبریز به جایگاه واقعی خود باشند.
بی شک تبریز 2018 متعلق به تمام مردم و زحمتکشان این سرزمین بوده و ضروریست با آموزش های صحیح شهروندی مردم را در این مسیر با خود همراه کرده تا بتوانیم تبریز را به مقصد گردشگری نه تنها در 2018 بلکه در تمامی سالها و فصول کنیم.
گفتنی است؛ شرکت کنندگان دوره دوم کلاس های آموزش شهروندی با سپری کردن دوره های مورد علاقه خود مدرک شرکت در دوره ها را از سوی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز اخذ خواهند کرد.
 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز